annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim voor Smartwatch

Topic gestart op: 27-07-23 17h10

Antwoorden: 6 antwoorden

Mrsain
Rekruut scout

Esim voor Smartwatch

OPGELOST

Beste,

Is het al mogelijk om een eSim te verkrijgen voor smartwatch? Ik heb een abonnement via het werk voor smartphone en wens ook een eSim voor hetzelfde nummer of eventueel data te koppelen aan smartwatch. Bij concurrent telenet is dit geen probleem aangezien dit eenvoudig in te stellen was bij mijn vriendin

Alvast bedankt voor de info!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mrsain 

Op dit moment is er geen mogelijkheid dit te nemen via Orange. Ze zijn er mee bezig , al een tijdje , om dit ook voor elkaar te krijgen. Voor ons is ook niet duidelijk per wanneer dit actief zal zijn dus ik zou de website als hier de Tribe in de gaten houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Mrsain 

Op dit moment is er geen mogelijkheid dit te nemen via Orange. Ze zijn er mee bezig , al een tijdje , om dit ook voor elkaar te krijgen. Voor ons is ook niet duidelijk per wanneer dit actief zal zijn dus ik zou de website als hier de Tribe in de gaten houden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mrsain
Rekruut scout

Dat is jammer want het is natuurlijk wel handig om via je smartwatch Spotify te kunnen afspelen tijdens het sporten etc en zonder gsm bereikbaar te zijn.

Bedankt voor de info! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Mrsain 

Persoonlijk zie ik daar geen meerwaarde in maar kan mij voorstellen dat er mensen bij zijn die dit wel willen en kunnen doen. Dus ja voor die mensen is het zeer jammer dat Orange nog niet op punt staat hiermee. 

@Totem heb je misschien toevallig een idee wanneer dit wordt uitgerold ? Per wanneer de E-sim voor de smartwatch beschikbaar is ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
bigMODDER
Leidende verkenner

@patrick2 

Persoonlijk wacht ik ook al zeer lang op deze functie & hoop dat het er snel zal zijn.

Leden met de meeste pluimen