annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM geen ontvangst

Topic gestart op: 21-03-22 13h03

Antwoorden: 11 antwoorden

Teejeevee
Aspirant verkenner

SIM geen ontvangst

OPGELOST

Onlangs herstelde een vriend zijn gsm, via de verzekering, en sindsdien mag ik deze van hem gebruiken.

Echter als ik mijn SIM erinsteek, vraagt hij mn PIN code, maar eenmaal ingevoerd, heb ik niks van ontvangst, 4g, etc..

Ik ben al een nieuwe simkaart gaan halen, doet het ook niet, maar als die vriend zijn sim opnieuw in de gsm doet, heeft hij perfect ontvangst etc...

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Teejeevee 

Indien jouw vriend bij Orange is en zijn simkaart werkt wel dan is er volgens mij geen IMEI lock. Dan zou geen enkele Orange simkaart werken.
Simswap is reeds gedaan en die werkt in een andere gsm dus de simkaart werkt. cross-test ook. Dus het zal hoogst waarschijnlijk iets in de instellingen zijn. 

Spring best eens binnen in de winkel. Laat ook weten dat bovenstaande zaken reeds gedaan zijn. 


Groeten,
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Teejeevee 

Indien jouw vriend bij Orange is en zijn simkaart werkt wel dan is er volgens mij geen IMEI lock. Dan zou geen enkele Orange simkaart werken.
Simswap is reeds gedaan en die werkt in een andere gsm dus de simkaart werkt. cross-test ook. Dus het zal hoogst waarschijnlijk iets in de instellingen zijn. 

Spring best eens binnen in de winkel. Laat ook weten dat bovenstaande zaken reeds gedaan zijn. 


Groeten,
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@Teejeevee 

En als jij jou simkaart in een ander toestel steekt heb je dan wel ontvangst ern dergelijke ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Teejeevee
Aspirant verkenner


@patrick2  schreef:

@Teejeevee 

En als jij jou simkaart in een ander toestel steekt heb je dan wel ontvangst ern dergelijke ? 


Jazeker

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Teejeevee 

Dus je simkaart in een ander toestel werkt dan ligt het probleem dus niet aan Orange omdat je simkaart werkt. In dit geval is ergens iets aan het toestel wat dus niet werkt maar geen idee wat het zou kunnen zijn. Je zou nog eens iemand anders zijn simkaart kunnen proberen en zien of het daarmee wel lukt. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen