Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-20 16h44
Antwoorden: 2 antwoorden
Op 5 juni een smartphone besteld die in aanmerking komt voor een cashback-actie met abonnement. 2 dagen later werd deze afgeleverd op een verkeerd adres. Ik vraag me af waarom ik een adres moet doorgeven als ze zelf een gaan verzinnen, maar goed. Ik bel dan om te laten weten dat het adres fout is en er wordt mij verteld dat ik moet wachten tot de smartphone wordt geretourneerd naar hun. Een week later stuur ik een berichtje via Facebook en er wordt mij verteld dat ik terug word gebeld.
Op 19 juni nog steeds geen antwoord, dus ik bel zelf maar even en er wordt mij weer gezegd dat ik moet wachten tot zij contact met me opnemen.
Ik heb de smartphone op de eerste plaats besteld voor mijn zus die nu al 17 dagen zonder smartphone zit! Op dit moment wil ik gewoon alles annuleren en ergens anders gaan want dit is echt niet oké.
Abonnement is ondertussen wel al geactiveerd sinds dag 1, maar daar heb ik dus helemaal NIKS aan 🙂
Ik heb ondertussen al zoveel berichten op Facebook gestuurd, zo vaak gebeld dat ik de helft van mijn dagen hieraan bezig ben.
Ik heb in een vorig bericht gezien dat er iemand al 2 maanden wacht, ik hoop dat dit niet het geval is hier! Ik ga geen 2 maanden wachten en zelfs geen week meer. Ben dit echt BEU!
@Yelgazar schreef:
Op 5 juni een smartphone besteld die in aanmerking komt voor een cashback-actie met abonnement. 2 dagen later werd deze afgeleverd op een verkeerd adres. Ik vraag me af waarom ik een adres moet doorgeven als ze zelf een gaan verzinnen, maar goed. Ik bel dan om te laten weten dat het adres fout is en er wordt mij verteld dat ik moet wachten tot de smartphone wordt geretourneerd naar hun. Een week later stuur ik een berichtje via Facebook en er wordt mij verteld dat ik terug word gebeld.
Op 19 juni nog steeds geen antwoord, dus ik bel zelf maar even en er wordt mij weer gezegd dat ik moet wachten tot zij contact met me opnemen.
Ik heb de smartphone op de eerste plaats besteld voor mijn zus die nu al 17 dagen zonder smartphone zit! Op dit moment wil ik gewoon alles annuleren en ergens anders gaan want dit is echt niet oké.
Abonnement is ondertussen wel al geactiveerd sinds dag 1, maar daar heb ik dus helemaal NIKS aan 🙂
Ik heb ondertussen al zoveel berichten op Facebook gestuurd, zo vaak gebeld dat ik de helft van mijn dagen hieraan bezig ben.
Ik heb in een vorig bericht gezien dat er iemand al 2 maanden wacht, ik hoop dat dit niet het geval is hier! Ik ga geen 2 maanden wachten en zelfs geen week meer. Ben dit echt BEU!
Ugh @Yelgazar,
Totem wordt droevig om dit te lezen ! Er zijn inderdaad vertragingen bij sommige bestellingen, maar wees gerust je krijgt wel je toestel ! Als je geen antwoord op facebook krijgt kan je ook een berichtje naar Orange op twitter sturen. Momenteel heeft de klantendienst het heel druk, daardoor krijg je je antwoord later dan verwacht.
Totem's groetjes,
Totem
@Yelgazar goedemorgen,
spijtig dit allemaal te lezen.
Wij kunnen je alleen maar raad geven we zijn géén klantendienst.
Je hebt al veel geprobeerd zie ik zonder oplossing.
Misschien dat iemand anders je hier verder helpen kan?
Succes.