Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-23 16h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Ik heb zonet de Samsung S23 ultra online besteld. Nu wou ik gebruik maken van de 300€ cashback die Orange tot 22/2/2023 als promo heeft. Niemand maar dan ook niemand kan mij vertellen hoe ik dit moet bewerkstelligen...ik heb reeds alles geprobeerd! Je moet je oude gsm opsturen via een link,maar verder dan die link kom ik niet. En via de klantendienst lukt het al helemaal niet! Iemand van jullie die deze klus al geklaard heeft?
Mercikes,
@Gregory Ja dan kom je op een pagina waar je moet klikken op een andere link om je oude gsm op te sturen...en daar loopt het mis. Ik kom op de site van Comparecycle en daar zoek je je oude type gsm,na een paar vragen... kies je "store adres" beste aanbod vh moment... ik verkoop en dan krijg je normaal links de stores te zien maar je kan nergens op klikken of verder gaan...
Klopt - ik kom in Frankrijk voor de winkel
Misschien kun je een bericht sturen met messenger/facebook ?
@Gregory als je de chromebrowser hebt, krijg je inderdaad een frans adres... als je microsoft edge browser neemt, zie je al veel meer! Wist ik ook niet,maar ligt aan de browser van Chrome.
Goed dan, @Eurostar
Ik heb het met Edge gedaan - maar wel mijn geolocation afgezet - misschien daardoor
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |