annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung galaxy note 20 ultra

Topic gestart op: 22-08-20 12h53

Antwoorden: 12 antwoorden

Bente_vdb
Gewaardeerd verkenner

Samsung galaxy note 20 ultra

oke dus ik wil graag de Samsung note 20 ultra aankopen, maar kan iemand mij vertellen wat er nu zoveel beter aan is? uiteraard 5g natuurlijk maar ben nieuwsgierig naar de andere specificaties, zoals de camera's etc. 

 

Ps: ik heb nu note9 

12 ANTWOORDEN 12
Bente_vdb
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de super snelle reactie @patrick2 ben er veel wijzer van geworden

nu weet ik bijna alles wat ik wil weten, ik zit nu nog met de vraag ik zag dat er geen ingang meet was voor oortjes of hoofdtelefoon? Moet ik dan verplicht draadloos? 

0 pluimen
davyvdp
Ervaren verkenner

@Bente_vdbJe gebruikt hiervoor een usb-c naar 3.5mm jack adapter. Ik weet niet of deze bij Samsung standaard meegeleverd word.

patrick2
Wijze
Wijze

@Bente_vdb  dat is iets wat ik vergeten te vermelden ben : ja je bent verplicht draadloos te luisteren. Tegenwoordig zit er geen aansluiting meer op voor een koptelefoon. Iets wat vele jammer vinden maar andere weer fijn natuurlijk maar dat zal je eigen ervaring en mening moeten zijn. Ik luister ook liever draadloos dan met een kabel maar goed ieder zijn smaak en goesting. Jij luistert liever met een kabel aar dat is helaas niet aanwezig. 

De review die ik heb gegeven is totaal iets wat ik heb gezien door gebruikers die hem ge-reviewd hebben uit eigen gebruik. Dus het is niks uit een boekje of een site want dan had ik je ook een link kunnen geven maar ik bekijk veel reviews van nieuwe toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen