Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-18 12h07
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
ik heb een simkaart besteld met een smartphone
nu zou deze kaart geleverd worden binnen de 2 werkdagen ik heb nog steeds niets ontvangen ? wat nu
Opgelost! Ga naar de oplossing.
300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan
300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan
Ugh @SierraLeona,
Totem heeft jammer genoeg de nodige instrumenten niet ter beschikking om je te helpen :s
Wat wel mogelijk is, is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je dossier kunnen controleren.
Totem's zonnegroeten !
Totem
@SierraLeona Waar en aan wie is die 1 euro gestort ? Vermoedelijk aan Orange om te bewijzen dat u wel degelijk een klant bent en de levering kan en wil betalen. Maar voor de rest zou ik het bestelnummer bijhouden want denk dat de klantendienst deze tevens ook heeft.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |