Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-18 12h07
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
ik heb een simkaart besteld met een smartphone
nu zou deze kaart geleverd worden binnen de 2 werkdagen ik heb nog steeds niets ontvangen ? wat nu
Opgelost! Ga naar de oplossing.
300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan
300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan
Ugh @SierraLeona,
Totem heeft jammer genoeg de nodige instrumenten niet ter beschikking om je te helpen :s
Wat wel mogelijk is, is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je dossier kunnen controleren.
Totem's zonnegroeten !
Totem
@SierraLeona Waar en aan wie is die 1 euro gestort ? Vermoedelijk aan Orange om te bewijzen dat u wel degelijk een klant bent en de levering kan en wil betalen. Maar voor de rest zou ik het bestelnummer bijhouden want denk dat de klantendienst deze tevens ook heeft.