Toestellen en instellingen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
gregorygvl
Aspirant verkenner

Simkaart niet ontvangen

OPGELOST

hallo,

ik heb een simkaart besteld met een smartphone 

nu zou deze kaart geleverd worden binnen de 2 werkdagen ik heb nog steeds niets ontvangen ? wat nu

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
SierraLeona
Aspirant verkenner

300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan

0 pluimen

300928066 dit is de bestelnummer van mijn simkaart kan je hier iets van terug vinden? ik moest 1 euro storten dat heb ik gedaan

Ugh @SierraLeona,

Totem heeft jammer genoeg de nodige instrumenten niet ter beschikking om je te helpen :s
Wat wel mogelijk is, is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je dossier kunnen controleren.

Totem's zonnegroeten !
Totem

0 pluimen

@SierraLeona  Waar en aan wie is die 1 euro gestort ? Vermoedelijk aan Orange om te bewijzen dat u wel degelijk een klant bent en de levering kan en wil betalen. Maar voor de rest zou ik het bestelnummer bijhouden want denk dat de klantendienst deze tevens ook heeft. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

Gregorygvl,

Bel even naar de klantendienst om te vragen hoe ver het staat met uw levering van simkaart en eventueel uw nieuwe gsm. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen