Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-22 21h58
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij hebben een Smartwatch gekocht voor onze dochter haar kerst. Hiermee kan ze telefoneren, telefoons ontvangen, berichten sturen, ...
Nu krijgen we deze horloge totaal niet in orde omdat we problemen hebben met het verkrijgen van de registratie code. Uiteraard hebben we reeds meerdere berichten verstuurd naar de verkoper en deze zegt dat de APN code aangezet moet worden.
We hebben hiervoor hebben we contact opgenomen met de 5000 maar we geraken niet verder dan een onderbroken telefoonverbinding of doorschakeling naar een toestel waarbij niemand afneemt. Met grote frustratie als gevolg.
Hopelijk kan iemand ons verder helpen en kunnen we dit in orde krijgen binnen de week (dit is de uiterste termijn om de horloge retour te sturen) en we hopen toch ten zeerste dat we deze aan onze dochter kunnen geven met kerst.
alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan heb je in dit geval een watch die niet gaat werken.
Je hebt hiervoor een ondersteuning nodig van E-sim maar dat is er bij Orange niet ( ik vermoed dit omdat je zegt er zit een simkaart in en die zou moeten verbinden op het netwerk ).
Als je niet op een gewone manier kan koppelen heeft het geen zin om er verder aan te 'prutsen'. Enige wat je kan proberen is het nog via Bluetooth te koppelen aan de gsm als dat geen oplossing bied vrees ik er voor dat je er niks mee bent.
Dan heb je in dit geval een watch die niet gaat werken.
Je hebt hiervoor een ondersteuning nodig van E-sim maar dat is er bij Orange niet ( ik vermoed dit omdat je zegt er zit een simkaart in en die zou moeten verbinden op het netwerk ).
Als je niet op een gewone manier kan koppelen heeft het geen zin om er verder aan te 'prutsen'. Enige wat je kan proberen is het nog via Bluetooth te koppelen aan de gsm als dat geen oplossing bied vrees ik er voor dat je er niks mee bent.
Hartelijk dank voor de hulp @patrick2, we gaan het hier verder bekijken