annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartwatch koppelen aan gsm abonnement lukt niet

Topic gestart op: 01-04-23 19h02

Antwoorden: 9 antwoorden

Smahn
Gewaardeerd verkenner

Smartwatch koppelen aan gsm abonnement lukt niet

Ik heb een Samsung galaxy watch 5 LTE/4g die ik graag zou koppelen aan mijn gsm abonnement maar dat lukt niet. Ik heb al contact opgenomen met Samsung zelf maar die lieten mij weten dat dat normaal wel zou moeten lukken en ik anders contact moet opnemen met Orange. Iemand die mij kan helpen?

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Smahn
Gewaardeerd verkenner

Maar ik had contact opgenomen met Samsung die mij dan lieten weten dat dat wel zou moeten lukken. Moet ik mijn simkaart misschien eerst activeren naar een esim?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

geen idee - maar een OneNumber zoals Telenet werkt nog niet bij Orange voor zover ik weet

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Smahn deze misschien?

 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/E-sim-activeren-via-de-My-Orange-app/ba-...

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Smahn
Gewaardeerd verkenner

Ik zal misschien eerst afwachten tot ik morgen naar een orange shop ga vooraleer ik mijn esim activeer. Maar dat zou mogelijks de oplossing kunnen zijn.

patrick2
Wijze
Wijze

@Smahn 

E-sim is niet actief bij Orange en Samsung kan je alles zeggen maar het is dus niet actief en niet te activeren op een smartwatch.  Op dit moment is E-sim enkel mogelijk voor de gsm toestellen bij Orange die dit ondersteunen. 

Dus ook al zet je dit actief op een gsm toestel dan is het niet te gebruiken op een smartwatch omdat je het daar niet op kan activeren omdat er geen ondersteuning is via Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen