Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-23 19h02
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb een Samsung galaxy watch 5 LTE/4g die ik graag zou koppelen aan mijn gsm abonnement maar dat lukt niet. Ik heb al contact opgenomen met Samsung zelf maar die lieten mij weten dat dat normaal wel zou moeten lukken en ik anders contact moet opnemen met Orange. Iemand die mij kan helpen?
Maar ik had contact opgenomen met Samsung die mij dan lieten weten dat dat wel zou moeten lukken. Moet ik mijn simkaart misschien eerst activeren naar een esim?
geen idee - maar een OneNumber zoals Telenet werkt nog niet bij Orange voor zover ik weet
Ik zal misschien eerst afwachten tot ik morgen naar een orange shop ga vooraleer ik mijn esim activeer. Maar dat zou mogelijks de oplossing kunnen zijn.
E-sim is niet actief bij Orange en Samsung kan je alles zeggen maar het is dus niet actief en niet te activeren op een smartwatch. Op dit moment is E-sim enkel mogelijk voor de gsm toestellen bij Orange die dit ondersteunen.
Dus ook al zet je dit actief op een gsm toestel dan is het niet te gebruiken op een smartwatch omdat je het daar niet op kan activeren omdat er geen ondersteuning is via Orange.