Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-24 21h11
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik kreeg donderdag 19/12 een sms dat ik materiaal moest terugsturen. Ik kreeg hiervan ook een email.
ik krijg dit misschien omdat ze 2x zijn moeten langskomen voor het installeren van mijn internet omdat er technische problemen waren. Die zijn intussen opgelost.
ik heb dus naar 5000 gebeld en daar hebben ze een dossier opgemaakt en erbij gezet dat dit volledig in orde was en dus ook afgesloten.
ik heb op 24/12 een brief per post ontvangen om dat materiaal terug te sturen, maar aan de telefoon zeiden ze dat het in orde was.
Bel ik nu gewoon nog eens of kan ik deze brief negeren en de case als gesloten beschouwen?
vriendelijke groeten
Beste.
Bedankt voor je snelle antwoord. ik heb de raad van hieronder opgevolgd en een berichtje gestuurd via Messenger. Hopelijk is het snel van de baan.
vriendelijke groeten
Hey @maxime06 ,
Je neemt best nog eens telefonisch contact of nog beter, stuur even via Facebook Messenger je bericht naar Orange. Zo heb je nog min of meer "schriftelijk" bewijs.
Beste.
Hartelijk dank voor het advies. ik heb een berichtje gestuurd. Hopelijk is het snel opgelost.
vriendelijke groeten