annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vergeet je toestel niet te verzekeren

Topic gestart op: 12-12-19 17h04

Antwoorden: 9 antwoorden

iopnet
Gewaardeerde scout

Vergeet je toestel niet te verzekeren

Mijn gsm is is gestolen (samen met mijn fiets) en ik had er verzekering op een dat was echt Balen zorg dat je er 1 neemt, het is altijd handig.

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Jahddo  het is niet helemaal zo dat je enkel een familiale verzekering nodig hebt. Een familiale verzekering zorgt er voor dat als ik schade toebreng aan uw toestel dat het gedekt is . Moest u een defect hebben aan uw toestel of deze wordt gestolen is er geen dekking meer. Daar is nu de aparte verzekering voor , defecte toestellen worden gemaakt , diefstal wordt vergoed ( behalve uit de auto daar is bewijs voor nodig ). Dus de bijkomende verzekering heeft wel degelijk nut. Moest er echt niks gebeuren met het toestel of iets dergelijks ja dan betaald u een verzekering voor niks. Het is ook niet verplicht deze verzekering te nemen. Maar het is wel makkelijk ik heb al zo een defect toestel gehad en werd gemaakt en koste mij niks dankzij de verzekering. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Vergeet ook niet dat een familiale verzekering een fameuze vrijstelling heeft. Je moet al een heel dure foon hebben om "iets" terug te krijgen, en de eerste paar honderd euro ben je sowieso kwijt. Dit ervan uitgaande dat de familiale überhaupt gaat uitkeren, want dat is niet zeker ...

Vergeet niet, de meeste verzekeringen zijn een paraplu voor als het niet regent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Noepseke
Veteraan verkenner

die vrijstelling is inderdaad in 90 % van de gevallen 250 €.  dus dan kan je niet alles recupereren, met een bijkomende verzekering meestal wel. 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@iopnet  het is goed een verzekering te hebben maar ook soms weer niet. Nu in uw geval is het dus goed meegenomen dat u er een verzekering op heeft.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


iopnet
Gewaardeerde scout

Echt waar.

Leden met de meeste pluimen