Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-19 14h33
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb GSM met abonnement incl. verzekering bij Orange. (SPB weliswaar) Nu is mijn GSM gestolen. Alles is in orde van papieren enz. Zij zouden mij een nieuw toestel opsturen, maar ik wacht nog steeds hierop. De klantendienst van dit bedrijf is zeer moeilijk te bereiken. Ik weet dat dit een extern bedrijf is, maar vermits ik dit aan Orange betaal via mijn maandelijkse factuur, vind ik dat Orange hier ook zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Kan u mij op de hoogte houden aub?
Met vriendelijke groeten
En op welke manier is het dan mogelijk Orange te contacteren zonder 2 uur aan een telefoon te hangen of afgescheept te worden?
Alvast bedankt.
Mvg
@JasperA schreef:
En op welke manier is het dan mogelijk Orange te contacteren zonder 2 uur aan een telefoon te hangen of afgescheept te worden?
Alvast bedankt.
Mvg
Je kan steeds Orange contacteren via Messenger of Twitter. Het voordeeel is dat je niet aan de lijn hoeft te blijven, je ziet het wel wanneer er antwoord komt.
Bedankt!
Mvg