Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-11-20 05h32
Antwoorden: 29 antwoorden
Hey ! Welke app moet ik downloaden om gebruik te maken van Visual Voicemail? Ik heb deze dienst reeds geactiveerd via MyOrange. Gaat het om de 'Orange Telefoon' app? Alvast bedankt. Groeten
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je moet daar geen app voor downloaden. Je (uw foon bedoel ik daarmee) hebt het of je hebt het niet.
Als je het hebt, werkt het in elke telefoon app zonder dat je daar iets voor moet installeren.
Of je het hebt of niet hangt niet alleen van uw foon maar ook van uw provider af. Het kan best zijn dat de fabrikant het voorzien heeft maar dat provider X het wel en provider Y het niet geïmplementeerd heeft voor uw foon.
Hallo,
Ik heb een probleem met het activeren van de visual voicemail, hieronder zal ik zeggen wat ik allemaal al geprobeerd heb.
Welk toestel heb je? Visual voice mail zet je zelf aan op uw toestel in de settings:
Hier een screenshot van mijn settings onder de Orange phone app:
En dit zijn mijn settings onder de native Samsung Android app (op dezelfde foon dus):
Ik heb een Samsung Galaxy A70 maar ik gebruik niet de native Samsung Phone app maar die van Google (die support ook visual voicemail)
Ook als je hem niet gebruikt, ga dan toch eens kijken in die settings als je wil. Als er twee apps zijn op dezelfde foon, allebei actief, dan zou het logisch zijn om in allebei zulke settings gelijk te zetten. Anders krijg je conflicten.
In dit geval niet erg, de optie zal gewoon niet actief worden.
Ik kan mij vergissen maar ik denk dat je de native app niet kan verwijderen ...
Ik heb de optie reeds proberen aanzetten in de native app, als ik dan back ga en dan terug forward dan is de optie weer afgevinkt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |