annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volte Mi 10 Lite 5G

Topic gestart op: 20-07-20 03h38

Antwoorden: 2 antwoorden

FlemishDroid
Gewaardeerd verkenner

Volte Mi 10 Lite 5G

Werkt Volte op de Mi 10 Lite 5G? Ik zag hem niet in de volte lijst staan maar aangezien Orange deze phone ook verkoopt zou hij er toch ook wel mogen opkomen? VoWifi werkt en soms heb ik het Volte icoon maar ik ben niet zeker of het ook werkt want ik heb dit geactiveerd via de secret code: *#*#4636#*#*

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Schumi_wk
Veteraan verkenner

Volgens mij kun je het ook aanpassen via de instellingen. Heb een screenshot genomen van mijn instellingen op mijn Xiaomi. Zoals je kan zien is er bij mij voLTE.

Screenshot_20200724-124353.jpg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@FlemishDroid  5 G hebben we nog niet dus dat gaat niet werken.

VolTe is een techniek zodat je beter bereik hebt buiten en dat op bijna elke hoek en steeg en dat je helder geluid hebt tijdens het bellen. Dat zou kunnen dat je toestel dat niet ondersteund die kans is aanwezig. Niet elke gsm kan dat aan of Orange heeft daar nog geen overeenkomst mee om die samenwerking mogelijk te maken. Maar je zegt dat icoontje komt soms wel en soms niet ja dat kan aan je toestel liggen of aan je bereik. Maar ik denk eerder aan het toestel. Want meestal als je toestel voor 100 % wordt ondersteund dan krijg je bericht van Orange zelf en moet je geen code gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen