annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi MI 9T

Topic gestart op: 26-10-19 14h18

Antwoorden: 17 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Xiaomi MI 9T

Voor diegene die een Xiaomi MI 9T hebben aangekocht VoWifi en VoLte zijn mogelijk op deze toestellen om AAN te zetten. Dat wil nog niet zeggen dat de technologie van orange het toelaat aangezien deze ook de update moeten brengen naar dit toestel. Heb zelf dit toestel ook aangekocht en de VoLte is al wel mogelijk dat werkt perfect maar de VoWifi is nog niet aanwezig. 

Gebruik deze code's en u kan perfect gebruik maken van deze technologie,

*#*#869434#*#* activering VoWifi , wel wachten tot Orange de update ook nog uit geeft op het toestel.

*#*#86583#*#* activering VoLte , direct beschikbaar als u mobiele data aanzet en op 4G heeft staan. 

Het is maar een kleine tip voor de Xiaomi gebruikers maar kan van volle waarde zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
Cdt24801
Wijze
Wijze

Goed gevonden Patrick, en alle Xiaomi gebruikers zullen u dankbaar zijn Man Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@AlexandraW  en @Totem  nu blijkt dat deze techniek aan te zetten is op de gsm kan er dan ook een activering gedaan worden op de simkaart hiervoor voor VoWifi? VoLte kan ik dus perfect gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Diederikm
Gewaardeerd verkenner

dat moet normaal zeker lukken aangezien dit bij mijn oneplus 6t ook gelukt is.

Was met 1 berichtje via Messenger in orde.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Diederikm  nee want het is geen ondersteund toestel bij Orange. En heel toevallig heb ik nog eens getest op de Xiaomi MI 9T want heb deze ook thuis en blijkt dat VoWifi niet werkt maar VoLte wel. 

Dus Orange heeft er nog geen ondersteuning aan gegeven.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen