Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-11-20 06h44
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo!
mijn man kocht op 10 november de Xiaomi mi10T pro met verhoogd abonnement in een orange shop. Hij ging zowizo dit toestel aanschaffen maar het is ook mooi meegenomen dat er een gratis step van Xiaomi bij zit. Nu moest hij een aanvraag doen online om de step te verkrijgen. Er stond bij de laatste stap in het vergedrukt:’ gelieve te antwoorden op de bevestigingsmail die u zal krijgen’. Echter, heeft hij al twee maal de aanvraag ingediend en nooit krijgt hij die bevestigingsmail (ook niet in spam). Wij hebben naar orange gebeld maar worden van hier naar daar gestuurd omdat niemand ons kan helpen. Wij kregen een nummer van een ‘zogezegd’ Xiaomi fabrikant in België, maar dit was een kleine zelfstandige die Xiaomi toestellen verkoopt en die heeft nog nooit gehoord van die actie. Wij beginnen ons hier dan ook wel vragen bij te stellen. Kan iemand van jullie ons zeggen hoe dit juist werkt? Hebben jullie een bevestiging gekregen? Want we weten niet meer wat doen.
Alvast heel erg bedankt voor uw antwoord!
met vriendelijke groeten
Melissa
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Melco2 oei dat is jammer.
Doe hier maar een berichtje dan:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Via Messenger.
Succes.
@Melco2 goedemorgen,
hier kan je eens gaan lezen hoe het in zijn werk gaat:
https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm/xiaomi-mi-10t-pro
Succes.
Bedankt voor uw antwoord, Josette! 🙂
maar die stappen hebben wij dus al twee keer volledig uitgevoerd en wij krijgen nooit die bevestigingsmail.
met vriendelijke groeten
melissa
@Melco2 oei dat is jammer.
Doe hier maar een berichtje dan:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Via Messenger.
Succes.
@Melco2 zou eens het webcare team contacteren als je kan via Facebook Messenger. Moest je geen Facebook Messenger hebben dan zou ik toch echt nog eens bellen en aandringen dat ze het verder nakijken. Hier kunnen wij ook niet veel aan veranderen of doen. Wij zijn enkel klant zoals iedereen hier en dit is echt te technisch voor ons om dat na te kijken. Wij weten niet wat er mis gaat , geen idee waarom die bevestiging mail niet komt dus dat moet echt na gekeken worden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |