annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi Mi10T Pro en gratis step

Topic gestart op: 20-11-20 06h44

Antwoorden: 14 antwoorden

Melco2
Gewaardeerd verkenner

Xiaomi Mi10T Pro en gratis step

OPGELOST

Hallo! 
mijn man kocht op 10 november de Xiaomi mi10T pro met verhoogd abonnement in een orange shop. Hij ging zowizo dit toestel aanschaffen maar het is ook mooi meegenomen dat er een gratis step van Xiaomi bij zit. Nu moest hij een aanvraag doen online om de step te verkrijgen. Er stond bij de laatste stap in het vergedrukt:’ gelieve te antwoorden op de bevestigingsmail die u zal krijgen’. Echter, heeft hij al twee maal de aanvraag ingediend en nooit krijgt hij die bevestigingsmail (ook niet in spam). Wij hebben naar orange gebeld maar worden van hier naar daar gestuurd omdat niemand ons kan helpen. Wij kregen een nummer van een ‘zogezegd’ Xiaomi fabrikant in België, maar dit was een kleine zelfstandige die Xiaomi toestellen verkoopt en die heeft nog nooit gehoord van die actie. Wij beginnen ons hier dan ook wel vragen bij te stellen. Kan iemand van jullie ons zeggen hoe dit juist werkt? Hebben jullie een bevestiging gekregen? Want we weten niet meer wat doen. 

Alvast heel erg bedankt voor uw antwoord! 
met vriendelijke groeten

Melissa 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Melco2  oei dat is jammer.

Doe hier maar een berichtje dan:

https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Via Messenger.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Yaya03
Gewaardeerd verkenner

Was helaas te laat voor deze actie, de toestellen waren overal plots onbeschikbaar.

0 pluimen
Kevinvdb
Aspirant verkenner

Vandaag zonder enige verwittiging, stond DHL hier aan mijn deur, met mijn gratis step. Dus net géén maand moeten wachten. Vorige week via messenger (uiteindelijk), iemand van orange gevonden die dit heeft nagevraagd, en was "in behandeling". Dus het enige dat ik wist was, dat ze de papieren ontvangen hadden. Heb de mail niet gekregen dat ze aanvaard werden of tracking van DHL, niets. Wel opgelucht, en goede start van 2021.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kevinvdb  

Dan is je cadeau toch nog aangekomen en kun je van je aankoop gebruik maken. Fijn dat het als nog in orde is gekomen. 

Betreft de niet aangekregen email , check ook altijd je spam box en check ook of je een email adres en het juiste email adres hebt doorgegeven. Kan daardoor zijn dat of je email niet is aangekomen en als ze in de spam box komen let niet iedereen daarop. Die gooien de emails weg met als gevolg ze hebben nooit een email gehad.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Nihat
Aspirant verkenner

Hoe hebt gij het opgelost . Ik formule ook ingevuld . Alles door stuurt en ik heb geen bevestigen ontvangen . Gratis step . Hoe hebt gij het opgelost 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen