annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi mi 10

Topic gestart op: 15-05-20 21h14

Antwoorden: 20 antwoorden

DocWout
Ervaren verkenner

Xiaomi mi 10

OPGELOST

Hallo

Ik heb vandaag een xiaomi mi 10 besteld.

Volgens orange zal het geleverd worden met ceva.

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dit logistiek bedrijf betrouwbaar?

Orange vermelde ook dat het binnen de 48u zou geleverd worden maar het is weekend.

 

Mvg Wout

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor. 

We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

U heeft momenteel een abonnement dat u een jaar heeft vast gezet en zo korting hebt gekregen. M.a.w. na 12 maanden zal je automatisch een contract hebben van onbepaalde duur voor dezelfde prijs per maand.

Orange geeft u dus €300 korting om een jaar bij ons te blijven zonder dat u daarvoor meer per maand moet betalen. Mooie deal toch? 😉

Wens je na die 12 maanden het abonnement te verlagen is dit zeker mogelijk.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Deel zeker uw ervaringen van de gsm hier op de tribe in de toekomst. Vaak zijn mensen nogal weigerachtig tegenover Xiaomi terwijl dit echt wel top toestellen zijn. Doet mij wat denken aan de lancering van Huawei in Europa. 

Ik verwacht persoonlijk dat Xiaomi een vrij groot deel van de markt zal innemen de komende 5 jaar.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

DocWout
Ervaren verkenner

@TomB 

Ik ben vrij zeker dat Xiaomi het top zal doen in de markt.

Deze Mi 10 voldoet eigenlijk aan al mijn eisen.

Super camera, snapdragon 865, goede bouw kwalitiet, 90Hz scherm.

Ik had 1st een samsung a50, dus dit zal zeker een upgrade zijn!

Mijn scherm is in een jaar tijd kapot gegaan van mijn a50. Dus ik wilde zeker een gsm met een goede bouwkwaliteit.

patrick2
Wijze
Wijze

@DocWout  wil je eens laten weten hoe en wat precies met het toestel ? Is wel interessant te weten , de specs kennen we maar hoe in het gebruik en dergelijk is wel goed om te weten. Wil je ook eens zien dat deze VoWifi en VoLte ondersteund ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DocWout
Ervaren verkenner

Wel ik heb heel wat reviews bekeken om zeker te zijn dat dit een goed toetsel is waar ik 2-3jaar verder mee kan!

Maar wat is die VoWifi en VoLt? Heb daar namelijk nog niet over gehoord! Terwijl ik toch wel een nerd ben op dit soort electronica vlak.

@patrick2 

Leden met de meeste pluimen