annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi mi 10

Topic gestart op: 15-05-20 21h14

Antwoorden: 20 antwoorden

DocWout
Ervaren verkenner

Xiaomi mi 10

OPGELOST

Hallo

Ik heb vandaag een xiaomi mi 10 besteld.

Volgens orange zal het geleverd worden met ceva.

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dit logistiek bedrijf betrouwbaar?

Orange vermelde ook dat het binnen de 48u zou geleverd worden maar het is weekend.

 

Mvg Wout

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor. 

We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor. 

We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@DocWout  in het weekend worden er ook bestellingen geleverd maar niet op zondag. Maar je hebt vandaag besteld dus zal je het maandag of dinsdag hebben. 

Ceva ken ik niet als leverancier dus daar kan ik weinig op zeggen maar nu met die corona toestanden kan het zijn dat er een andere leverancier komt. Normaal gezien is het de post die het brengt maar kan ook zijn dat die te druk zijn en niet alles tijdig geleverd krijgen en dat Orange daarom tijdelijk een andere leverancier erbij heeft genomen. Of het is gewoon een nieuwe en is de samenwerking met de post stop gezet.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DocWout
Ervaren verkenner

Ah oke bedankt!!

Heb nog een vraagje.

Ik heb hem dus gekocht met dit (zie bijlage).

Betekent dit dus dat ik na 12 maanden mijn abbonment terug naar het oude kan veranderen?

@patrick2 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DocWout  je hebt nu een gsm toestel met een GO abonnement.  ( het Go abonnement is blijvend ) Dat wil dus ook zeggen dat je vanaf activering van dat abonnement eens per facturatie cyclus je abonnement kan veranderen. ( hoger of lager ) Dus dat is eigenlijk elke maand een verandering die kan je kan inzetten. Je kan dat ook perfect opvolgen via de My Orange App of je abonnement  aan je huidige behoefte voldoet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen