annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Xiaomi mi 10

Topic gestart op: 15-05-20 21h14

Antwoorden: 20 antwoorden

DocWout
Ervaren verkenner

Xiaomi mi 10

OPGELOST

Hallo

Ik heb vandaag een xiaomi mi 10 besteld.

Volgens orange zal het geleverd worden met ceva.

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Is dit logistiek bedrijf betrouwbaar?

Orange vermelde ook dat het binnen de 48u zou geleverd worden maar het is weekend.

 

Mvg Wout

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @DocWout ,

Ceva zorgt voor de shops momenteel voor versnelde leveringen om aan de gigantische vraag te voldoen. Dus ik denk dat men dit voor de klanten ook nu zal toepassen. Zeker betrouwbaar hoor. 

We draaien omzet momenteel die we normaal in de eindejaarsperiode draaien. Het is zeer druk.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Je mag op uw twee oren slapen, wat jij hier doet wordt heel hard geapprecieerd. Daar mag je echt zeker van zijn. 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@DocWout 

Om met VoWiFi (Voice over WiFi) en VoLTE (voice over LTE=4G) te kunnen werken moet niet enkel de foon dat aankunnen, ook de provider moet het voor dat toestel implementeren.

Het zou het eerste toestel niet zijn dat bij de ene provider wel werkt met VoWiFi en VoLTE  en bij de andere provider niet.

Het grote voordeel van beide is dat uw gesprek digitaal verloopt ipv analoog. Dus minder storingen of gekraak. Velen kennen die voordelen van digitaal bellen reeds door te bellen via skype, messenger, whatsapp ...en  noem maar op. Het grote verschil met VoWiFi en VoLTE tegenover de net genoemde apps (die VoIP gebruiken) is dat deze laatsten data verbruiken voor het gesprek (en dat bij beide gesprekspartners) daar waar VoWiFi en VoLTE belminuten verbruiken, en dan nog enkel van de opbeller.

Bijkomend voordeel is dat wanneer het gewone telefoon signaal bij u aan de zwakke kant is je dan toch een sterk signaal hebt via uw WiFi binnenhuis. Niet onbelangrijk bij de extreem goed geïsoleerde woningen van tegenwoordig. Daarenboven, het moet uw eigen WiFi niet zijn, je moet er enkel toegang toe hebben. Free WiFi in grote winkels bvb also do the job. Of WiFi bij vrienden en familie die hun credentials willen geven ..

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DocWout
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Aah oke nu snap ik dat helemaal

Cdt24801
Wijze
Wijze

@DocWout 

Ik was nog één ding vergeten: er is nog een groot verschil tussen VoWiFi, VoLTE en de apps die VoIP gebruiken:

De andere partij hoeft niet ook over VoWiFi of VoLTE te beschikten om een gesprek te voeren. Bij de apps is dat wel het geval, die moeten dan ook dezelfde app hebben.

Je kan dus eender wie bellen, gewoon op zijn/haar telefoon nummer. Maakt niet uit of zij VoWiFi of VoLTE compatibel zijn of niet. Jij aan uw kant profiteert wel steeds van de voordelen ervan.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Toch fijn dat we elkaar allemaal goed en correct aanvullen 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen