annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ZEEEER Dichtbij : De nieuwe Samsung is er !

Topic gestart op: 19-04-20 00h46

Antwoorden: 6 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

ZEEEER Dichtbij : De nieuwe Samsung is er !

OPGELOST

Even om ons af te leiden van al hetgene dat buitenshuis ams zowel binnenshuis voor ons allen heeft afgespeeld...

De nieuwe SAMSUNG smartphone is er!! 

Jep, jep, 

De Samsung S20 

Ik ben zo benieuwd naar zijn specififaties, aan hem effectief te kunnen in handjes hebben, zo enorm voor gespaard. 

Oehhh, en de kleurenopties...

Gister pas de reclame op tv gezien dat hij is uitgekomen, nu zelf op onderzoek en vergelijkingen op diverse vlakken uit.

 

 En een goed provider abbonement is cruciaal,  natuurlijk.

 

En tot nu toe bën ik na 14j Proximus, naar 1,7j Telenet , overgestapt naar nu bija 2,5 j Orange klant, ik ben niet snem tevreden, maar nu durf ik toch wel zeggen, ik zit op dit moment nochsteeds bij voor mijn situatie "de best mogelijke provider" en met een vrij goed abbonement dat vanaf mogelijks gaat aangepast worden waarbij ik voor 30euro meer letterlijk alles jeb.

Swat, ik heb al teveel van jullie aandacht gevraagd, bên gewoon zo enthousiast. 🙂

 

Mvg,

Kelly 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  dat doe mij enorm deugt zo enthousiast iemand te zien !! 

Hopelijk ga je ook snel je toestel hebben zodat je samen nog veel plezier gaat kunnen beleven. Trek maar goede foto's ....enne....deeltje er ene hier 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Ken
Gewaardeerd verkenner

ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Ken
Gewaardeerd verkenner

ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

ik lig al 5 weken te wachten op men samsung s20 ultra..triestige dienst orange vind k.

Ugh @Ken,

Totem hoopt dat je nu je toestel hebt gekregen, er zij inderdaad vertragingen bij de leveringen.

Contacteer sowieso het webcare-tribe op sociale media hieromtrent. Ze kunnen de status van je bestelling controlleren.

Totem's groetjes,

Totem

Aiko
Veteraan verkenner

Bedankt voor het te melden

Ken
Gewaardeerd verkenner

Hopelijk heb je die van jouw sneller dan de mijne.Ben al 3 weken aan het wachten op men samsung s20 ultra...orange al meer dan 15 keer gecontacteerd en elke keer met dezelfde onzin. Triestig vind k het. Nog steeds niets via bpost of van orange zelf uit.

 

Veel succes zou k zeggen.

Mvg

Leden met de meeste pluimen