annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM betaald en niet ontvangen.

Topic gestart op: 22-06-20 11h58

Antwoorden: 11 antwoorden

JJ
Gewaardeerd verkenner

GSM betaald en niet ontvangen.

Beste mede Orange klanten,

 

Om een lang verhaal kort te maken : 

 

Midden April GSM gekocht met abonnement, betaald en niet ontvangen. Volgens Orange hadden ze het geld niet ontvangen. Hun voorstel : opnieuw betalen en het te veel betaalde bedrag houden ze van mijn abonnementskosten af. Dit heb ik toen gedaan en dus opnieuw betaald.

Na enkele dagen , nog steeds niets... ook geen mail van ivm de betaling of verzending van mijn bestelling... (dus 2x betaald ondertussen)

Tot nu toe nog steed geen GSM ontvangen . Ik heb al 100000000x gebeld en ze zeggen telkens hetzelfde :

-het komt inorde...

-geduld...

-U bent hoogste prioriteit , binnen de 48u wordt U gecontacteerd en geholpen...

-Het duurt langer door de covid19...

-We begrijpen U en vinden het ook vervelend...

-BLA BLA BLA...

 

Het is nu 22/06/2020... mijn klacht / dossier loopt van 20/04/2020 en wordt juist NIKS geholpen. Ik ben al zeer lang klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je belt doen ze NIKS enkel wat mooie praat verkopen, telkens opnieuw hetzelfde. Ik kan op voorhand zelf al zeggen of bedenken wat zij zullen zeggen aan telefoon! ZEER triestig ! 

Nu had ik die GSM echt nodig omdat mijn toetel het stilletjes begon te begeven, nu was ik genoodzaakt om een NOG maar eens een GSM te kopen en gelukkig kwam deze wel aan. Uiteraard heb ik deze niet via het geweldige Orange gekocht... 

 

Zijn er mensen met dezelfde ervaring hier ? Hoe is dit afgelopen ? 

 

Greetz, JJ

Labels (2)
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@JJ  schreef:

Beste mede Orange klanten,

 

Om een lang verhaal kort te maken : 

 

Midden April GSM gekocht met abonnement, betaald en niet ontvangen. Volgens Orange hadden ze het geld niet ontvangen. Hun voorstel : opnieuw betalen en het te veel betaalde bedrag houden ze van mijn abonnementskosten af. Dit heb ik toen gedaan en dus opnieuw betaald.

Na enkele dagen , nog steeds niets... ook geen mail van ivm de betaling of verzending van mijn bestelling... (dus 2x betaald ondertussen)

Tot nu toe nog steed geen GSM ontvangen . Ik heb al 100000000x gebeld en ze zeggen telkens hetzelfde :

-het komt inorde...

-geduld...

-U bent hoogste prioriteit , binnen de 48u wordt U gecontacteerd en geholpen...

-Het duurt langer door de covid19...

-We begrijpen U en vinden het ook vervelend...

-BLA BLA BLA...

 

Het is nu 22/06/2020... mijn klacht / dossier loopt van 20/04/2020 en wordt juist NIKS geholpen. Ik ben al zeer lang klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als je belt doen ze NIKS enkel wat mooie praat verkopen, telkens opnieuw hetzelfde. Ik kan op voorhand zelf al zeggen of bedenken wat zij zullen zeggen aan telefoon! ZEER triestig ! 

Nu had ik die GSM echt nodig omdat mijn toetel het stilletjes begon te begeven, nu was ik genoodzaakt om een NOG maar eens een GSM te kopen en gelukkig kwam deze wel aan. Uiteraard heb ik deze niet via het geweldige Orange gekocht... 

 

Zijn er mensen met dezelfde ervaring hier ? Hoe is dit afgelopen ? 

 

Greetz, JJ


Ugh @JJ,

Totem is echt sorry om dit allemaal te lezen :s

Er zijn inderdaad vertragingen met de leveringen, maar je krijgt wel je toestel. Stuur zeker een bericht naar het Webcare-tribe op facebook of twitter, ze kunnen je dossier controleren en de betrokken dienst onmiddelijk contacteren.

Totem's zonnegroeten,

Totem

JJ
Gewaardeerd verkenner

Hey Totem,

 

Ik vermoed dat ik geen toestel zal toekrijgen, ik krijg normaal al mijn geld teruggestort.

Aangezien ik geen sociale media heb kan ik het niet doen via FB of Twitter. Ik belde telkens naar 5000 en zo probeerde ik dan m'n zaken te regelen. Heb ondervonden dat dit niet makkelijk was , werd ook niet doorverbonden naar de juiste instanties of kon ook geen "meerdere"  ... op zich waren ze vriendelijk maar ze konden zelf niks doen aan mijn probleem behalve vaststellen  en mijn dossier "dikker" maken.... 

Ik wacht nu af tot ik mijn geld terug heb, zal het hier ook vermelden zodat de geïnteresseerd een idee hebben hoe lang dit heeft geduurd voordat ik m'n geld heb terug gekregen. 

JJ
Gewaardeerd verkenner

Dag iedereen,

Even melden dat ik vandaag al m'n centen terug betaald heb gekregen , dus 2 X €39.

Hiermee is het voor mij afgesloten en ben ik blij om.

@Orange zelf , Het heeft lang geduurd en mij veel "meserie" gekost maar ben blij dat het afgehandeld is, dus bedankt voor het terugbetalen.

 

Grtz, JJ.

patrick2
Wijze
Wijze

@JJ  jammer te lezen dat je geen toestel gehad hebt maar aan de andere kant wel fijn te lezen dat je probleem is opgelost. Hopelijk heb je nu wel een ander of nieuw toestel gehaald die je kan gebruiken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen