Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-22 10h40
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste, ik heb 18/10 een bestelling geplaats en tot heden heb ik geen tracking nr ontvangen en ook geen toestel. ik vertrek vrijdag met verlof en had graag het toestel voor 25/10 ontvangen.
Ik heb nu al verschillende personen aan de lijn gehad en nog geen stap vooruit.Kunnen jullie dit dringend nakijken en mijn op de hoogte houden aub?
dat heb ik ook gedaan zoals vermeld in mijn bericht van ik word van een dienst naar de andere gestuurd, heb ook een bericht op de voicemail gesproken en nog niemand terug aan de lijn gehad.
thanks
Je zou best aan de lijn blijven @Mda en de optie voicemail niet nemen
Maar ben niet zeker dat zij iets kunnen doen. Hangt ook af van de voorraad.
In het slechtste geval zul je met je huidige gsm op verlof moeten gaan
is dit de oplossing die we kunnen krijgen via Tribe dan ? Dan ben ik weer geen stap vooruit.
voor iemand die al meer dan 20 jaar klant is en diverse produkten heeft van orange vind ik dat de service de laatste tijd serieus achteruit gegaan is.
In Tribe helpen klanten andere klanten - problemen met / vragen over producten.
Aan de interne werking kunnen we niks doen