Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-07-24 18h34
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
heb net een nieuw toestel aangekocht en geconfigureerd maar nu kan ik mijn esim niet overzetten van de oude naar de nieuwe, op de oude heb ik de esim geïnstalleerd via de orange app en dat nog zonder QR code terwijl het huidig systeem altijd naar een QR code blijft vragen, in de huidige orange app kan ik ook niets terug vinden van esim
aan de helpers, bedankt op voorhand
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De E-sim kan je niet meer via de My Orange app doen hiervoor dien je naar een shop te gaan fysiek. Ze hebben de optie E-sim activeren helemaal uit de My Orange app gehaald en zal ook niet meer terug keren.
De E-sim kan je niet meer via de My Orange app doen hiervoor dien je naar een shop te gaan fysiek. Ze hebben de optie E-sim activeren helemaal uit de My Orange app gehaald en zal ook niet meer terug keren.
Zegt genoeg over Orange.
bedankt voor de info, dan maar terug een gewone simkaart erin steken
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |