Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-04-23 00h24
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een tijd geleden (23/3/2023) een smartphone via Orange gekocht, maar heb het factuur nog niet ontvangen. Deze zou normaal gezien een week later via de post opgestuurd worden.
Hoe kan ik dit alsnog te pakken krijgen? Altijd handig als garantiebewijs...
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bean goedemorgen,
deze kan nog komen hoor ze facturen maar één keer in de maand.
Heb je al in je klantenzone gekeken?
Of neem even contact op met de klantendienst nr 5000 of via FB-Messenger.
Succes.
Wat je altijd kan doen indien je de app hebt van Oranje, naar het vakje facturen gaan en onmiddellijk bovenaan zie je beheer je factuur. Daar klik je op en zou je eventueel je facturen moeten raadplegen. Wat ook handig is binnen springen bij een Oranje winkel en een duplicaat vragen. 🙂
@Bean goedemorgen,
deze kan nog komen hoor ze facturen maar één keer in de maand.
Heb je al in je klantenzone gekeken?
Of neem even contact op met de klantendienst nr 5000 of via FB-Messenger.
Succes.
Bedankt voor de tip. Ondertussen via fb-messenger een duplicaat ontvangen 🙂
Top!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |