annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen GSM geleverd en geen geld terug na 1 MAAND?

Topic gestart op: 16-03-23 14h26

Antwoorden: 8 antwoorden

Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

geen GSM geleverd en geen geld terug na 1 MAAND?

OPGELOST

Hallo,

Kunnen jullie zelf mij geen toestel toesturen of dat ik hem in een winkel kan gaan halen?? Ik heb die echt nodig, mijn eigen gsm is stuk en ben echt aan het sukkelen. Je besteld een nieuwe gsm omdat je die nodig hebt en kan nu nergens anders een toestel kopen omdat jullie mijn geld ook al hebben! Ik kan niet langer wachten...

Groet,

Cathy

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

Heb gisteren mijn gsm ontvangen, na 1 maand en 3 dagen. Dus het is opgelost. Heb een compensatie gekregen, waar ik wel tevreden over ben. Allez we kunnen voort!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cathyvdbroeck
Gewaardeerd verkenner

Ok, maar dit artikel zou dan niet beschikbaar mogen staan op site en het geld niet van de rekening halen voor je kan leveren, toch? Even verwittigen dat het misschien een maand kan duren... tijdens het bestellen stond er binnen de 48 uur leveren wij? Dit klopt dus niet. Bezin voor je besteld bij Orange denk ik vanaf nu, jammer toch!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Cathyvdbroeck 

Als je hem on-line besteld hebt kun je van je verkoop afzien na de levering Uw herroepingsrecht uitoefenen bij een aankoop op afstand (bv. via internet) | FOD Economie (fgov.be...

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België

ondertussen kun je ergens anders een gsm kopen

Je zult wel wat moeten wachten op je geld

0 pluimen
SiemenV
Aspirant verkenner

Dag Cathy,

vervelend. Wellicht een misverstand.

Kan je je niet richten tot de winkel waar je je toestel hebt gekocht? Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.

 

mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cathyvdbroeck 

Als je bij 'jullie' wil zijn raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst. Jullie is hier enkel klanten die aanwezig zijn geen Orange klantendienst of andere medewerkers. Eventueel naar een shop gaan kan je ook doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen