Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 14h26
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Kunnen jullie zelf mij geen toestel toesturen of dat ik hem in een winkel kan gaan halen?? Ik heb die echt nodig, mijn eigen gsm is stuk en ben echt aan het sukkelen. Je besteld een nieuwe gsm omdat je die nodig hebt en kan nu nergens anders een toestel kopen omdat jullie mijn geld ook al hebben! Ik kan niet langer wachten...
Groet,
Cathy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb gisteren mijn gsm ontvangen, na 1 maand en 3 dagen. Dus het is opgelost. Heb een compensatie gekregen, waar ik wel tevreden over ben. Allez we kunnen voort!
Ok, maar dit artikel zou dan niet beschikbaar mogen staan op site en het geld niet van de rekening halen voor je kan leveren, toch? Even verwittigen dat het misschien een maand kan duren... tijdens het bestellen stond er binnen de 48 uur leveren wij? Dit klopt dus niet. Bezin voor je besteld bij Orange denk ik vanaf nu, jammer toch!
Als je hem on-line besteld hebt kun je van je verkoop afzien na de levering Uw herroepingsrecht uitoefenen bij een aankoop op afstand (bv. via internet) | FOD Economie (fgov.be...
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België
ondertussen kun je ergens anders een gsm kopen
Je zult wel wat moeten wachten op je geld
Dag Cathy,
vervelend. Wellicht een misverstand.
Kan je je niet richten tot de winkel waar je je toestel hebt gekocht? Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen.
mvg
Als je bij 'jullie' wil zijn raad ik je aan contact op te nemen met de klantendienst. Jullie is hier enkel klanten die aanwezig zijn geen Orange klantendienst of andere medewerkers. Eventueel naar een shop gaan kan je ook doen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |