annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 Pro

Topic gestart op: 21-10-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

Tommie1
Ervaren verkenner

iPhone 12 Pro

Ik probeer nu al een paar dagen om deze telefoon te kopen met klantenkorting. 

Als ik de pagina bezoek is er voorraad, tot ik mijn abo kies en dan op "kopen" duw, en dan krijg ik de melding dat er geen voorraad is. 

Wat loopt er mis hier? 

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

@Tommie1  hier zal geen medewerker mee lezen dus dat gaat weinig zin hebben om het hier te zetten om de site te fixen. Enkel kan de moderator het oppikken en zien of die het bij de juiste dienst kan neerleggen. Hier is het een forum van klanten en voor klanten. Als je problemen ondervind met de website beste de klantendienst te contacteren en daar door geven dat er iets mis gaat. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tommie1
Ervaren verkenner

@TomB 

Lees jij mee? Aan je onderschrift te zien werk je bij Orange. 
Alvast bedankt. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tommie1  dat @TomB  mee leest dat zal wel die is hier ook regelmatig te vinden. Enkel is @TomB  een shop medewerker en die kan niet veel doen in verband met een website. Misschien kan die een stand van zaken geven voor de voorraad in de shop over de toestellen. Maar voor de rest zal die ook geen andere bevoegdheden hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste @Tommie1 @patrick2 ,

Over de webshop kan ik weinig zeggen. Daar heb ik geen info over. 
Het kan wel zijn dat ze momenteel niet te reserveren zijn via shops (is vaak zo bij nieuwe lanceringen) Aangezien de website zegt in voorraad terwijl we met preorder lijsten werken dus deze toestellen zijn wel in voorraad maar liggen aan de kant voor klanten die een preorder hebben gedaan in de shop. 

Om een idee te geven in Gent was er een lijst van 20+ toestellen van Iphone 12 Pro Max.  

Dusja het kan goed zijn dat de webshop wat overbelast was. Dit zou me niet verbazen.
Die toestellen komen frequent binnen hoor dus ik weet niet echt waarom iedereen deze persé op de eerste dag moet hebben 🤣 

De enige problemen omtrent leveringen waren rond Silver en Goud. Deze zijn meestal met vertraging, recent was er ook van Apple uit een probleem ivm onderdelen, is zelfs in de krant geweest. 

Ik ben momenteel nog een dikke week in verlof maar zal wat meer tijd maken voor de Tribe 😉

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  zou toch ook genieten van je verlof hoor 🙂 

Maar dat is al zo als ik al dacht dat jullie als shop medewerker geen idee hebben wat er op Stoch gaat zijn als je online besteld , jullie hebben enkel zicht op stock in de shop zelf. Is ook te begrijpen natuurlijk 🙂 

Maar zo snel alles al verkocht en zo veel bestellingen pfff nee dan wacht ik toch even als ik een nieuwe wil hebben. 

Is gouden business die Iphone toestellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen