Pisteur expérimenté
•
28 messages
iPhone 12 Pro
Ik probeer nu al een paar dagen om deze telefoon te kopen met klantenkorting.
Als ik de pagina bezoek is er voorraad, tot ik mijn abo kies en dan op "kopen" duw, en dan krijg ik de melding dat er geen voorraad is.
Wat loopt er mis hier?

Anthony69
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
De iphone 12 Pro komt maar op 23/10 uit, ik denk dat je vanaf dan kan bestellen.
ik heb ook een vraag , zou je die kunnen via gespreid betalen kopen?
1
0
StevenK
Pisteur confirmé
•
7 messages
Ik heb zaterdag een succesvolle preorder kunnen plaatsen in combo met een bestaand abonnement. Misschien zijn ze nu effectief uitverkocht?
Veel communicatie over levering heb ik (nog?) wel niet gekregen, maar ga ervan uit dat die niet lang na de 23ste geleverd zal worden, stond zo aangegeven tijdens de bestelling. Hopelijk de 23ste zelf ;).
3
0
Logrono
Apprenti pisteur
•
2 messages
Ik heb zelf ook zaterdag een iphone 12 pro besteld. Toen nog wel in voorraad en bevestigingsmail ontvangen. Het vreemde is: mijn abo wijzigde eigenlijk niet. Ik ga van een Go Unlimited naar een Go Unlimited, en toch stond er in de bevestigingsmail dat ik een SIM-kaart zou ontvangen en die eerst moet activeren voor de smartphone verzonden wordt. Volgens de klantendienst blijf ik gewoon klant en zal ik geen nieuwe SIM krijgen, maar of mijn smartphone nu geblokkeerd wordt door een nieuwe activering of niet konden ze me niet vertellen. Ik hoop vandaag nog een verzendbevestiging te krijgen... *zucht*
14