annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 12 Pro

Topic gestart op: 21-10-20 09h34

Antwoorden: 21 antwoorden

Tommie1
Ervaren verkenner

iPhone 12 Pro

Ik probeer nu al een paar dagen om deze telefoon te kopen met klantenkorting. 

Als ik de pagina bezoek is er voorraad, tot ik mijn abo kies en dan op "kopen" duw, en dan krijg ik de melding dat er geen voorraad is. 

Wat loopt er mis hier? 

 

Labels (1)
0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Logrono
Aspirant verkenner

Ik heb zelf ook zaterdag een iphone 12 pro besteld. Toen nog wel in voorraad en bevestigingsmail ontvangen. Het vreemde is: mijn abo wijzigde eigenlijk niet. Ik ga van een Go Unlimited naar een Go Unlimited, en toch stond er in de bevestigingsmail dat ik een SIM-kaart zou ontvangen en die eerst moet activeren voor de smartphone verzonden wordt. Volgens de klantendienst blijf ik gewoon klant en zal ik geen nieuwe SIM krijgen, maar of mijn smartphone nu geblokkeerd wordt door een nieuwe activering of niet konden ze me niet vertellen. Ik hoop vandaag nog een verzendbevestiging te krijgen... *zucht*

Logrono
Aspirant verkenner

UPDATE: Hij is net geleverd. Perfect op tijd. Bedankt Orange!

Tommie1
Ervaren verkenner

Ik weet ondertussen wat er fout gegaan is. 

Wij hadden nog een Koala abo, en ik heb dat omgezet naar een Go, maar per ongeluk de verkeerde formule gekozen. (light)

Ik wou dat recht zetten en naar de Go Plus gaan, maar dat kan niet direct, daarvoor moet je een maand wachten.... 

En dus kan ik ook de abokorting met die GoPlus niet krijgen. 
Ik zal waarschijnlijk moeten wachten tot 26/10, omdat dan de volgende maand start. 

0 pluimen
Tommie1
Ervaren verkenner

En ondertussen heb ik het juiste abo, maar een iphone 12 pro bestellen lukt gewoon niet. 
in de toestellenlijst staat die op voorraad, maar dan blokkeert de site. 

Orange: u heeft klanten die willen kopen, fix dat eens aub. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen