annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 13 pro online besteld.

Topic gestart op: 01-12-21 22h19

Antwoorden: 8 antwoorden

Tom_198816
Gewaardeerd verkenner

iPhone 13 pro online besteld.

OPGELOST

Hallo.

ik heb online een iPhone 13 pro besteld.

samen met een beschermhoes.

dit bij mijn bestaand go abonnement.

nu heb ik vandaag een pakketje gekregen met alleen de beschermhoes.?

de iPhone heb ik nog niet geleverd gekregen.

of ook nog geen bevestiging van een pakket ofzo.

is dit normaal.?

worden deze beiden apart verzonden.?

alvast bedankt.!

mvg. Tom

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tom_198816 

Ja die twee werkdagen is zeker met een korrelzout. Dus trek je daar niet te veel van aan. 

Of de twee apart verzonden worden weet ik eigenlijk niet. Ik koop alles rechtstreeks in de winkel toch zeker een gsm toestel. Maar kan zijn hoor dat dit apart aangeleverd wordt daar durf ik dus echt geen antwoord op te geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

Apparaten of toestellen uit die prijsklasse bestel ik nooit online om te laten leveren, al zeker niet als ik weet dat het PostNL is. Je leest het overal op fora, "mijn pakketje is nooit aangekomen ..." en dat begint de miserie .. Steekspel tussen het bedrijf en de leverancier / koerier, maar wie zit intussen met de gebakken peren? Inderdaad, de klant, jij, ik, en alle andere klanten ...

Iemand die een toestel uit de hogere prijsklasse (zoals die eifoons of topmodellen de andere merken die ruim boven de € 1.000 kosten) wil kan toch wel de moeite doen om dat persoonlijk in een winkel te gaan kopen, niet? Desnoods het in een shop of winkel bestellen maar slechts betalen bij afhaling.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Tom_198816 

Als je even had gekeken op de site dan had je nog een topic van vandaag gelezen dat die ook wachten op een Iphone 12 die nog geleverd moet worden. Wij kunnen niks zien over leveringen of andere persoonlijke zaken en hier is geen klantendienst. 

Vermoedelijk is er of te weinig stock of er is vertraging bij de Bpost wegens drukte. Zou dus de klantendienst eens contacteren via Messenger en daar je vraag stellen als je een Facebook account hebt. Je kan ook bellen maar dan zal er een dossier aangemaakt worden en gaan ze het bekijken en nemen ze een aantal dagen later contact met je op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tom_198816
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor uw antwoord.

Ik vroeg mij af of het gebruikelijk was dat ze de cover en de iPhone apart verzenden. 
Hoe lang de levertijd nu echt is er staat 2 werkdagen. Maar denk dat dit met een korrel zout te nemen is. 
bedankt.!

 

Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Tom_198816 

Gsm en cover apart versturen wordt meer gedaan. Dit gebeurd ook zo indien je je gsm bij Apple zelf zou kopen. De hoes komt dan van een locale depot in België maar de gsm komt van China vanuit de fabriek wegens niet op voorraad in België. Het is nu eenmaal zo dat de kans groter is dat je gsm die je besteld hebt niet op voorraad is, ook Orange zal zich daaraan moeten laten afhangen aan voorraden en dus wat voorradig is wordt verzonden, wat niet komt later. Vandaar dus verschil in levertijd en zal je cover dus eerder komen dan de gsm.

P.S indien je tevreden bent met je antwoord kan je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Leden met de meeste pluimen