annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iphone xs

Topic gestart op: 03-02-20 18h19

Antwoorden: 6 antwoorden

stephanie2
Aspirant verkenner

iphone xs

Ik zou graag een iphone xs 64gb kopen maar deze is momenteel uitverkocht. Ik ben langs geweest in een winkel van orange maar daar was deze ook uitverkocht. Ze gaan mij wel op de hoogte houden als deze weer beschikbaar zou zijn zodat hij dan besteld kan worden maar ze konden mij niet zeggen hoe lang dit zou duren. Heeft er iemand misschien een idee hoe lang zo iets kan duren? 1 week, 2 weken, 3 weken, ...?

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Margot
Ervaren verkenner

Je kan ook eens vragen in de orange shop waar de iphone wel momenteel op voorraad is of je kan naar een apple shop gaan. De leveringstermijn hangt af van de leverancier zelf.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

probleem is, de apple producten komen uit china waar er door corona een tijdje niks is gemaakt of verstuurd is geweest naar het buitenland, ze beginnen stilaan weer dingen te versturen vanuit china waardoor je misschien in september alweer iets kan vinden in de winkels, maar dit kan ik niet beloven want je weet het verloop nooit van alles wat er nu gebeurt.

heb ook iets gekocht in china en moest er ook 3 maanden op wachten door de corona en het versturen zolang niet kon en mocht.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik zou graag een iphone xs 64gb kopen maar deze is momenteel uitverkocht. Ik ben langs geweest in een winkel van orange maar daar was deze ook uitverkocht. Ze gaan mij wel op de hoogte houden als deze weer beschikbaar zou zijn zodat hij dan besteld kan worden maar ze konden mij niet zeggen hoe lang dit zou duren. Heeft er iemand misschien een idee hoe lang zo iets kan duren? 1 week, 2 weken, 3 weken, ...?

Ugh @stephanie2,

Neem ook regelmatig contact op met de shop om te weten wanneer je toestal aankomt.

Totem's groet !

Totem

0 pluimen
Vallerka
Gewaardeerd verkenner

Je kan dit inderdaad beter elders kopen als je het dringend wilt zonder abonnement. 
Ben zo ook al een maand aan't wachten op een hoesje die ik besteld heb bij Apple ... Er lijken heel wat problemen te zijn bij het bestellen van Apple producten... 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen