Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-20 15h03
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik wil een nieuwe simkaart - van het bestaande nummer - bestellen via de website, maar krijg altijd als melding :
"Dit is geen geldig adres. Gelieve een geldig adres in te vullen."
Nochtans het adres is correct ingevuld.
????
@lutgarde beste is dan eens te controleren via de klantenzone waar je factuur adres staat. Als dat verschilt met het geen je wil bestellen krijg je die meldingen. Dat is om fraude tegen te gaan. Moest het wel allemaal correct staan kan je ook eens de klantendienst bellen en vragen waarom dit niet lukt , misschien is er achterliggend technisch iets verkeerd. Je kan natuurlijk ook altijd nog naar een shop gaan en daar je simkaartje vervangen dan heb je die ook direct mee en actief. Want bij levering van de post moet de simkaart zelf nog activeren en het duurt twee dagen voor je je nieuwe simkaartje hebt.
bedankt voor het antwoord. Maar mijn adres is correct ingevuld. Ik wou het regelen via internet om geen lange files te hebben aan de shop.....
@lutgarde online is inderdaad wel de makkelijkste oplossing om geen file's te hebben in de shop. Maar als het online niet werkt kan je beter naar een shop gaan denk ik dan.
Als het is opgelost kan je dan de oplossing vermelden hier en ook de post markeren die je het beste geholpen heeft.