annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

simkaart

Topic gestart op: 10-12-19 15h36

Antwoorden: 8 antwoorden

Petraclaeys
Aspirant verkenner

simkaart

Beste,

ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.

Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.

Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.

Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Petraclaeys  klein adertje onder het gras , als en de PUK heeft ingegeven dient men een NIEUWE pin code in te geven. Dan gaat u zien dat uw nummer terug werkt. U heeft maar tien kansen voor de PUK in te geven dus ben daar zuinig mee. Uw oude PIN code is vervallen. Dus bedenk een NIEUWE PIN code die u onthoud van 4 cijfers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Petraclaeys
Aspirant verkenner

Beste,

na10 x ben ik dus de idioot en wat moet ik dan doen? Dat nummer is dan voor altijd verloren???

 

0 pluimen
Tl
Aspirant verkenner

Beste, 

De kans dat u simkaart niet meer werkt is groot maar hebt u al geprobeerd een persoonlijke afspraak te maken bij een orange winkel en zie daar wat je nog kan doen. 

Groeten. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Petraclaeys  na tien pogingen is de kaart helaas niet meer te gebruiken. U kan altijd vragen dat ze uw nummer op een andere simkaart actief zetten want een niet te gebruiken simkaart wil niet zeggen uw nummer verloren. Een nummer gaat pas verloren bij opzeg of deactivering van nummer in de andere gevallen is er geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen