Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-12-19 15h36
Antwoorden: 8 antwoorden
Beste,
ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.
Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.
Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.
Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.
Beste,
ik ben samen met mijn gezin al jaren trouwe klant.
Echter heeft mijn dochtertje per ongeluk mijn gsm in haar handen gekregen, 3 x de verkeerde pincode ingevoerde en natuurlijk geblokkeerd.
Via de klantenzone mijn PUK opgezocht, ingevoerd en telkens wordt gevraagd je PUK code in te geven, wat ik dan ook doe en daarna een nieuwe PIN, doe ik ook netjes en dan vergrendeld mijn telefoon opnieuw, moet ik 30 seconden wachten en opnieuw mijn PIN ingeven met als resultaat dat ik dan opnieuw van voor opnieuw geblokkeerd raak en de ellende heb met PUK en PIN.
Wat moet ik doen want ik kan niet zomaar van nummer veranderen.
Hallo @Petraclaeys,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
De beste oplossing is. Naar een dichtstbijzijnde Orange Shop te gaan en toch even de SIM te laten vervangen. Het nummer blijft behouden en na zo'n 3 uurkes werkt alles weer terug naar behoren.
Beste,
Je PIN code en je PUK code staat op het simkaarthoudertje maar als je ze niet meer hebt zou ik eens bellen of langsgaan in een orange shop.
Vriendelijke groet, Jelle
Hallo,
Klopt , gewoon naar Orange gaan en simkaart vernieuwing met je huidig nummer aanvragen , is geen probleem.
Groetjes,
KJ