Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-01-20 19h04
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is er iemand die ervaring heeft met gegevens over brengen van smartphone naar telefoon in auto.Ben in het bezit van een samsung A40 het koppelen lukt perfect,ook kan ik zien naar wie ik allemaal gebeld heb,het enige probleem is mijn contacten worden niet weergegeven,nochthans staat alles ingesteld om alles automatisch over te zetten.Is waarschijnlijk weer simpel op te lossen maar ik ben een leek op het gebied van zulke zaken.Contacten zijn opgeslagen op de sim kaart,wat geen probleem is heeft men mij verteld maar wat zie ik dan over het hoofd.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goedemorgen,
probeer eens met een contact op je telefoon te zetten die ook op de simkaart staat.
Doe het dan nog eens een keertje dan weet je zo wat er fout zit. Wij hebben onze
contacten op beide plaatsen staan op onze smartphone. Geen problemen ermee.
Succes.
Goedemorgen Ronaldo.
Fijn te lezen dat je dat al klaar hebt.
Misschien je auto opnieuw opstarten en je telefoon eens helemaal
uitzetten en dan in de auto pas terug aanzetten wie weet?
Succes.
Ronaldo, heel veel plezier.
Nog een fijn weekend.
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is.
Die automatische aanmelding, dat zal u ook nog wel lukken, daar ben ik vrij gerust in 😉
Alleszins nog veel succes ermee en vele veilige autotelefoonkilometers gewenst.
Goedemorgen,
probeer eens met een contact op je telefoon te zetten die ook op de simkaart staat.
Doe het dan nog eens een keertje dan weet je zo wat er fout zit. Wij hebben onze
contacten op beide plaatsen staan op onze smartphone. Geen problemen ermee.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |