annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

toestel bestellen aan verminderde prijs

Topic gestart op: 01-12-19 21h19

Antwoorden: 11 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

toestel bestellen aan verminderde prijs

Wie zou het zien zitten om eventueel een toestel te kunnen kopen aan een verminderde prijs bij Orange of als cadeau te kunnen kiezen zonder contractuele voorwaarden?

Het moet natuurlijk niet op Telenet gaan lijken maar zou het niet passelijk zijn om in het Orange Thank You programma op te nemen dat men eventueel een GSM of een tablet te kiezen naar keuze maar dan tegen vermindering van de prijs. Nu kan men toestellen kopen die gekoppeld worden aan een abonnement maar dan heb je weer een verbintenis.

Zou dan zeggen dat men eens per jaar  of per twee jaar zo een toestel zou kunnen kiezen maar zonder verpplichting. Nu krijgen we GB of koekjes of bonbons maar dat wil natuurlijk ook niet iedereen. Oke een gsm koopt ook niet iedereen eens per jaar maar het zou ook bijvoorbeeld een tablet kunnen zijn of misschien iets in die aard.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
11 ANTWOORDEN 11
dssofie
Ervaren verkenner

Zou inderdaad goed zijn. Ik wou in december de iPhone 11 aankopen aan verminderde prijs en dat was niet mogelijk omdat ik reeds de Google Nest mini had aangeschaft 😖 ook de cadeaus zijn maar niks... mijn verjaardagscadeau was onder andere een geschenkpakket met verzorgingsproducten voor.... mannen!! Voor zover ik weet ben ik een vrouw en staan mijn instellingen ook correct... 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@dssofie  schreef:

... knip ... mijn verjaardagscadeau was onder andere een geschenkpakket met verzorgingsproducten voor.... mannen!! Voor zover ik weet ben ik een vrouw en staan mijn instellingen ook correct... 


Dat heeft niks met uw instellingen te maken, daar wordt helemaal geen rekening mee gehouden.

Ik ben dan weer wel een man en heb zo eens een bon gekregen om te gaan shoppen bij DI .... Ik heb er mijn dochter blij mee gemaakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@dssofie  dat is inderdaad een beetje vervelend als u al een toestel heeft gekoppeld aan verminderde prijs aan uw nummer. U kan wel de eventuele restwaarde betalen en dan de Iphone 11 nemen maar goed dan kan het zijn dat u verlies doet. Betreft de cadeau's ja daar zijn de mening over verdeeld. De ene heeft er iets aan maar de ander , gelijk u , heeft er niks aan. Zelf persoonlijk heb ik ook niet altijd iets aan mijn cadeau's ligt er aan wat Orange geeft. Wat wel heel positief is , is dat Orange tenminste iets geeft aan zijn klanten dat kan je van Proximus en of Telenet niet zeggen. Proximus heeft de punten stopgezet dus krijg je niks meer en ja Telenet heeft zo iets nooit gehad bij mijn weten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


dssofie
Ervaren verkenner

@patrick2 dat was mijn geval dus, GN mini pas sinds oktober, ik heb dus besloten om op de nieuwe iPhone te wachten 😏 en inderdaad Orange geeft tenminste iets aan zijn klanten wat niet het geval bij de andere providers is.

izzet3838
Veteraan verkenner

Zou inderdaad best leuk zijn, die contractuele voorwaarden zouden me niet zo veel uitmaken, maar behalve de dure smartphones, moet je een speciaal abo nemen wat veel duurder uitkomt.

Leden met de meeste pluimen