Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-08-23 10h41
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange blokkeerde de uitgaande gesprekken op al onze toestellen. Facturen zijn betaald.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik kan natuurlijk niet bellen naar Orange...
Peter
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waren de facturen te laat betaald ? In dat geval zul je moeten wachten tot je gedeblokkeerd wordt
Hier zijn ook al onze simkaarten geblokkeerd. Wij zitten in Kroatië en kunnen enkel op mobiel internet. Al verschillende berichten verzonden. Niemand die antwoord. We kunnen niet naar Orange bellen door de geblokkeerde lijn.
Wat een vervelende situatie. Ik ben aan het denken geweest,
- Mss is ereen vergissing gebeurt bijbde facturatie dienst?
- Ik zou ofwel via iemands anders telefoon van familie of vrienden, ofwel via fb messenger aangeven en om hulp vragen.
- Telefonisch is het het makkelijkst maar gezien je niet kunt bellen.....
- Ofwel heeft iemand jou per ongeluk als scammer aangegeve met een verkeerde nummer aan te gevengeven en hebben ze je geblokkeerd met alle nummers die op jouw factuur staan erbij?
*** Ik hoop dat het ondertussen opgelost is geraakt? ***
@ImmoJosar goedenavond,
vervelend zo.
Probeer eens via FB-Messenger een berichtje te doen. Succes.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Neen, dat is nog nooit gebeurd.
We hebben de laatste tijd (zoals bij zovelen) last van 'onbekende nummers' en pogingen tot phishing van zowel 09-nummers als 02-nummers. Ik heb heel wat van die nummers kunnen blokkeren (en verwijderen).
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |