Toestellen
Je oog laten vallen op een nieuwe smartphone? De nieuwste smartwatch uitgetest of benieuwd naar de reviews over de nieuwste producten van onze techbloggers ? Dan vind je zeker iets naar jouw gading in deze rubriek.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
vkranen
Aspirant verkenner

Niet tevreden over de gang van zaken: foute levering

OPGELOST

Ik ben vorige week overgestapt naar Orange, maar ik begin me serieus af te vragen of ik nu al spijt moet krijgen van die beslissing.

Eerst zetten jullie mijn busnummer niet bij op het pakket wat blijkbaar voor de postbode genoeg reden is om het pakket als onleverbaar te beschouwen en terug te sturen naar jullie. Dan krijg ik (na een hele dag thuis te wachten op dat pakket) in de late namiddag een mail dat ik jullie moet contacteren omdat het pakket is teruggestuurd. Bel ik onmiddelijk tijdens de kantooruren op vrijdag naar jullie is het heel de tijd wachtmuziek. Uiteindelijk een stem die zegt om in te spreken, dan bellen jullie terug. u raadt het al: dat gebeurde dus niet. Bel ik zelf nog maar een keertje naar jullie en hip hip hoera!!! ik heb iemand aan de lijn. De vriendelijke man zet me continu in wachtmuziek om uiteindelijk te besluiten dat hij het probleem niet krijgt opgelost. Ik moet het nummer 0800 35 148 bellen. 
ik blij want ik wordt geholpen. Bel ik onmiddelijk na ons gesprek dat nummer krijg ik een computerstem die me zegt: dit nummer is niet toegelaten.

Ik bel terug naar jullie klantendienst en wat blijkt: ik krijg een wachtmuziek en na een tijdje zelfs niks meer.

Ik begin serieus zin te krijgen om mijn aanvraag in te trekken en de technieker af te melden, want als dit jullie manier van werken is dat jullie niet eens een simpele sim-kaart kunnen versturen, dan vraag ik me in mijn ogen oprecht af of ik er wel goed aan doe om naar jullie over te stappen. 

Labels (3)
5 ANTWOORDEN 5
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Moet ik nu al spijt krijgen??

Geen fijn verhaal ... Ik hoop dat het snel opgelost is ...

0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Re: Moet ik nu al spijt krijgen??

Hier kunnen wij u jammer genoeg niet helpen.
Wij zijn ook maar klanten die elkaar wat proberen te helpen. Maar hiermee gaan we u niet verder kunnen helpen.

Telefoon heeft hier ook wel langer dan nodig geduurd eer het in orde was (3 weken ofzo). Internet en TV waren dadelijk geregeld maar telefoon daar is precies wat meer administratie voor nodig.

0 pluimen
vkranen
Aspirant verkenner

Re: Moet ik nu al spijt krijgen??

Geen probleem, na lang zagen en doen is het opgelost. Alleen spijtig dat ik ervoor eerst moest dreigen om het herroepingsrecht in te roepen en mijn aanvraag tot overschakeling stop te zetten.

Alles werkt nog niet, maar het kan tot 2 dagen duren zeiden ze voor ik diensten als "mijn orange", "orange cloud" en dergelijke kon gebruiken, dus ik wacht geduldig af. Ik kan tenminste al bellen, surfen en TV kijken. 

Anonymous
Niet van toepassing

Re: Niet tevreden over de gang van zaken: foute levering

Ik ken het verhaal, mijn simkaart is nooit aangekomen. Ben dan naar de shop geweest, simkaart gekregen en nog geen 24u en ik was aangesloten. Soms is het gemakkelijker om uw aanvraag via de shop te doen dan online.

Hopelijk is het vlug in orde bij jou. Succes

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Niet tevreden over de gang van zaken: foute levering


@vkranen  schreef:

Ik ben vorige week overgestapt naar Orange, maar ik begin me serieus af te vragen of ik nu al spijt moet krijgen van die beslissing.

Eerst zetten jullie mijn busnummer niet bij op het pakket wat blijkbaar voor de postbode genoeg reden is om het pakket als onleverbaar te beschouwen en terug te sturen naar jullie. Dan krijg ik (na een hele dag thuis te wachten op dat pakket) in de late namiddag een mail dat ik jullie moet contacteren omdat het pakket is teruggestuurd. Bel ik onmiddelijk tijdens de kantooruren op vrijdag naar jullie is het heel de tijd wachtmuziek. Uiteindelijk een stem die zegt om in te spreken, dan bellen jullie terug. u raadt het al: dat gebeurde dus niet. Bel ik zelf nog maar een keertje naar jullie en hip hip hoera!!! ik heb iemand aan de lijn. De vriendelijke man zet me continu in wachtmuziek om uiteindelijk te besluiten dat hij het probleem niet krijgt opgelost. Ik moet het nummer 0800 35 148 bellen. 
ik blij want ik wordt geholpen. Bel ik onmiddelijk na ons gesprek dat nummer krijg ik een computerstem die me zegt: dit nummer is niet toegelaten.

Ik bel terug naar jullie klantendienst en wat blijkt: ik krijg een wachtmuziek en na een tijdje zelfs niks meer.

Ik begin serieus zin te krijgen om mijn aanvraag in te trekken en de technieker af te melden, want als dit jullie manier van werken is dat jullie niet eens een simpele sim-kaart kunnen versturen, dan vraag ik me in mijn ogen oprecht af of ik er wel goed aan doe om naar jullie over te stappen. 


Ugh @vkranen,

Wat een cactusgedoe! Ik begrijp je ontevredenheid, beste aspirant verkenner!

Mijn hart verblijdt te horen dat nu alles oké is. Ik bewonder je standvastigheid, welgeliefde Tribe-indiaan.

Het duurt inderdaad 48 uren vooraleer je volop kan genieten van de Orange diensten (Orange Cloud, klantenzone, My Orange app, ... )

Waar rook is, is een vredespijp!

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen