annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Samsung s20 ultra

Topic gestart op: 12-04-20 22h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Pizza20000
Aspirant verkenner

Samsung s20 ultra

Ik zou graag mijn bestaande arend abonnement verlengen en een nieuwe toestel aankopen. Hoe doe ik dit online? @Orange 

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pizza20000 

Dat is vrij eenvoudig:

Ga naar de Orange website => kies het onderwerp "smartphones" => klik de gewenste foon aan => scroll een beetje naar beneden en dan klik je in het grijze vak "ik heb al een abonnement en wens dat te behouden.

Verdere instructies volgen, te beginnen met inloggen met uw gsm nummer.

Veel succes !!

samsung s20ultra.JPG

EDIT: moest je een beetje lui van aard zijn: hier is de rechtstreekse link naar de bewuste pagina

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pizza20000 

Tussen haakjes, ik zie dat je net Triber geworden bent. Bij deze, welkom op Tribe. 😊

Moest je nog verdere vragen of problemen hebben, stel ze gerust. En als jij weetjes hebt die je wil delen, post ze zeker, daar dient dit forum voor.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pizza20000
Aspirant verkenner

Is het ook mogelijk om een verzekering bij te nemen? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Pizza20000  je verzekering kan je in je klantenzone nemen op de moment dat je toestel thuis geleverd is en je abonnement actief is. 

Login op je klantenzone - kies teriaf en opties - kies opties beheren - kies andere opties - en daar kan je een verzekering nemen op je toestel of tablet. Je kan daaruit ook kiezen voor je bedrag.  

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen