annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

0904nummer

Topic gestart op: 07-05-20 22h30

Antwoorden: 11 antwoorden

Pampermans
Aspirant scout

0904nummer

Ik hing aan de lijn met een 0904nummer om krediet aan te kopen maar na 10 minute werd de lijn automatisch verbroken en nu kan ik deze correspondent niet meer bereiken.

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Pampermans  oh oke dat is ook uit het niets ..... weer eens iets bijgeleerd. Fijn dat het is opgelost !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Isken291
Gewaardeerde scout

Beste, bij mij is het probleem dat ik geen 0904 nummer kan bellen. Weet u waaraan dit ligt? 0907 nummers lukken wel gewoon. Mvg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Isken291  

Ik kan niet direct zeggen waar dit aan ligt. Gebruik je een abonnement of een prepaid kaart ? En wat heb je al geprobeerd om te zorgen dat dit wel lukt ? Bedoel dus simkaart getest met een ander toestel en dan bellen , toestel herstart. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Isken291
Gewaardeerde scout

Ik gebruik momenteel een abonnement. In het algemeen werkt alles naar behoren alleen kan ik niet naar een 0904 nummer bellen. Ik krijg steeds de melding dat opgegeven nummer niet in gebruik is. Het lukt de technische dienst van Orange niet dit op te lossen. Ik heb de simkaart 1x met een andere toestel geprobeerd en krijg steeds dezelfde melding. Aangezien het bellen naar 0907 nummers wel lukt denk ik niet dat het aan het toestel ligt. Via mijn vaste telefoonlijn is de 0904 nummer wel te bereiken. Heeft u een idee?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Isken291 

Dan gaat er waarschijnlijk iets verkeerd bij het vormen van het nummer op je gsm om daar heen te bellen met de routering. Dus je belt met jou nummer naar dat 0904 nummer en dan wordt je nummer gerouteerd via de centrale om dat nummer te bereiken. Maar je kan dit niet bereiken dus ik denk een routering probleem. 

Kan je dit zelf oplossen , nee helaas niet. Daar ga je Orange klantendienst voor moeten contacteren :

5000 , Webcare team dat is via Messenger als je een Facebook account hebt of twitter. Deze gaan een dossier moeten opmaken voor de backoffice en die moeten dat technisch gezien bekijken om die routering te bekijken. Kan ook iets anders zijn wat er verkeerd gaat maar ik vermoed het eerste. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen