annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

4G/bellen/sms'en

Topic gestart op: 29-04-20 13h26

Antwoorden: 14 antwoorden

Machteld83
Gewaardeerd verkenner

4G/bellen/sms'en

Wij hebben al gans de morgen geen bereik, enkel wifi van orange. Nog mensen dit probleem? 

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@Machteld83  de reden dat ik het vroeg is omdat er nog een post is met exact hetzelfde probleem. Heb je al eens de klantendienst gebeld en gevraagd of er een algemeen probleem kan zijn ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Machteld83
Gewaardeerd verkenner

Kan niet bellen naar klantendienst, weet ook niet hoe ik kan bellen met klantendienst via Wi-Fi 

Ik heb gisteren de mesh wifi geïnstalleerd en denk dat het misschien daarmee te maken heeft?

0 pluimen
BenVerhelle
Aspirant verkenner

Hebben jullie reeds een femtocell, zoja dan kan het zijn dat deze herstart dient te worden door het installeren van de mesh-wifi. Zonee, kan je er ene aanschaffen en aansluiten op de modem of op een van de mesh aansluitpunten.

Mvg

Ben

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@BenVerhelle 

Een FemToCel dat schaf je niet aan. Dat krijg je van Orange wanneer na onderzoek blijkt dat het signaal van Orange bij u inderdaad niet sterk genoeg is.

Uiteindelijk bleek het bij TS om een algemene storing in zijn streek te gaan, dus het probleem stelt zich niet meer.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Machteld83  ja als je niet kan bellen is er ook geen klantendienst stom van mij. 

Euh stuur eens via Messenger of Twitter en vraag daar eens of er een algemeen probleem is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen