annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement of herlaadkaart

Topic gestart op: 03-07-24 02h23

Antwoorden: 6 antwoorden

Kbkb
Gewaardeerd verkenner

Abonnement of herlaadkaart

OPGELOST

Ik heb momenteel een herlaadkaart maar zie soms ook goedkope abonnementen voorbijkomen.

Wat is het voordeligste volgens jullie? Ik kan het moeilijk inschatten.

Alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Kbkb Je kan ook eens naar de winkel gaan van Orange omdat zij het goedkoopste zijn en samen met hun bekijken of het niet goedkoper uitkomt om een abonnement te nemen en samen met je tv en internet 🛜 . Of dat niet goedkoper uitvalt voor alles samen . Ook al vroeg je alleen maar voor je GSM 📱 Want Orange is toch zeer goedkoop . Dat bepaal je natuurlijk zelf of zoals @patrick2 al vermelde zelf bepalen wat het voordeligste is voor jou . Je ziet maar het is maar een tip 🕵️‍♀️ 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
kevunster
Veteraan verkenner

Indien je maandelijks gebruik maakt van 4G met je Herlaadkaart nu, is het al voordeliger om over te stappen op bijvoorbeeld Orange Mobile Small.

Herlaadkaart -> 15€ voor 5GB en 42 minuten bellen. 

Mobile Small -> 14€ voor 8GB en onbeperkt bellen. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Kbkb Je kan ook eens naar de winkel gaan van Orange omdat zij het goedkoopste zijn en samen met hun bekijken of het niet goedkoper uitkomt om een abonnement te nemen en samen met je tv en internet 🛜 . Of dat niet goedkoper uitvalt voor alles samen . Ook al vroeg je alleen maar voor je GSM 📱 Want Orange is toch zeer goedkoop . Dat bepaal je natuurlijk zelf of zoals @patrick2 al vermelde zelf bepalen wat het voordeligste is voor jou . Je ziet maar het is maar een tip 🕵️‍♀️ 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Thugangel
Ervaren verkenner

Dat is inderdaad voo iedereen anders maar ik persoonlijk ben nog steeds goedkoper met herlaadkaart. Ik gebruik altijd gratis gigabytes van cadeaus enz en zet ongebruikte belwaarde van herladen om in data. Ik herlaad pas of zet gigabytes in wanneer ik data nodig heb. Als ik weet dat ik hele week wifi beschikbaar heb dan wacht ik met herladen. (Vb. Bij thuiswerk) Op die manier betaal ik  gemiddeld 15€ om de 3,5 maanden. Dus minder dan 5€/maand.

Ik gebruik 2,5 tot 3,5 GB data per maand.

Lastige is dat ik moet letten op mijn data maar geen enkel abo is goedkoper.

0 pluimen
digiboy40
Leidende verkenner

HEY! Telecom (een dochtermaatschappij van Orange) is het aller goedkoopst! De duurste is natuurlijk Proximus, als je geld teveel hebt:)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen