Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-20 13h18
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten
Ik denk dat je dit pas kunt doen vanaf je genezer bent @Luvlektrik
@Gregory dat klopt als een zwerende vinger.
Dus @Luvlektrik succes ermee.
Om het verhaal compleet te maken: er zijn twee manieren om een eigen avatar te gebruiken hier op Tribe:
Wie mij niet gelooft, kijk maar eens in de lijst van Tribers. Daar zul je er verschillende met een eigen foto tegenkomen die nog geen Genezer zijn. En dat komt omdat ze aangelogd zijn met hun FB profiel.
@Luvlektrik je kan eens gaan naar rechts boven in de hoek ( daar staat je huidige avatar ) en klik daar op je 'foto'. Dan zie je een dropdown menu en daar staat ook mijn instellingen. Als je daar op klikt kom je in een menu om je persoonlijke instellingen te wijzigen. Ik heb je al een voorbeeld gemaakt waar je op terecht moet komen. De rest spreekt voor zich in de foto.