annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Avatar aanpassen naar persoonlijke foto

Topic gestart op: 07-11-20 13h18

Antwoorden: 10 antwoorden

Luvlektrik
Ervaren verkenner

Avatar aanpassen naar persoonlijke foto

Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten 

Labels (1)
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat je dit pas kunt doen vanaf je genezer bent @Luvlektrik 

Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  dat klopt als een zwerende vinger.

Dus @Luvlektrik  succes ermee.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Om het verhaal compleet te maken: er zijn twee manieren om een eigen avatar te gebruiken hier op Tribe:

  1. Zoals hierboven aangegeven, via dat menu, en dat werkt inderdaad pas vanaf de rang van Aspirant Genezer.
  2. Op Tribe inloggen met uw FB profiel. Dan wordt uw foto van uw FB profiel overgenomen. En dat werkt reeds van Rekruut Scout.

Wie mij niet gelooft, kijk maar eens in de lijst van Tribers. Daar zul je er verschillende met een eigen foto tegenkomen die nog geen Genezer zijn. En dat komt omdat ze aangelogd zijn met hun FB profiel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Luvlektrik  je kan eens gaan naar rechts boven in de hoek ( daar staat je huidige avatar ) en klik daar op je 'foto'. Dan zie je een dropdown menu en daar staat ook mijn instellingen. Als je daar op klikt kom je in een menu om je persoonlijke instellingen te wijzigen. Ik heb je al een voorbeeld gemaakt waar je op terecht moet komen. De rest spreekt voor zich in de foto.

patrick2_0-1604751837327.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen