Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-21 23h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi,
Ik had een vraagje. Ik heb mijn telefoon via de webshop gekocht, maar heb daarvoor geen badge gekregen. Hoe kan ik die nog claimen?
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk dat je wel een badge krijgt als je je telefoon via de webshop bestelt @patrick2
Alleen heeft ze de verkeerde telefoon besteld Re: Orange Thank You Badges vs Tribe badges - Pagina 6 - Tribe
Dit staat bij de Orange Phone in Orange Thank you Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België
Als je online je toestel koopt heb je geen recht op die badge. Dus die badge zal je voorbij gaan helaas.
Ik denk dat je wel een badge krijgt als je je telefoon via de webshop bestelt @patrick2
Alleen heeft ze de verkeerde telefoon besteld Re: Orange Thank You Badges vs Tribe badges - Pagina 6 - Tribe
Dit staat bij de Orange Phone in Orange Thank you Orange Thank You: getrouwheidsprogramma voor Orange-klanten | Orange België