annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You Badges vs Tribe badges

Topic gestart op: 06-07-20 10h22

Antwoorden: 92 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange Thank You Badges vs Tribe badges

Ugh allemaal,

Orange verdeelt twee soorten badges: "Orange Thank You" of OTY-badges om je te bedanken voor je loyaliteit door geschenken te geven en "Tribe" -badges om je te bedanken voor je deelname aan het forum.

In je My Orange-app of op de website van Orange vind je een rubriek "Orange Thank You". Het doel is om missies te voltooien. Elke missie geeft je een badge en met elke drie badges ontvang je een geschenk. Alleen OTY-badges geven geschenken.

Op dit forum kun je ook "Tribe" -badges verdienen door regelmatig aanwezig te zijn op Tribe, zoveel mogelijk leden van de community te waarderen en te helpen. Om andere tribers te helpen, aarzel dan niet om je ervaring en kennis over onze producten en diensten te delen. Je kan ook vragen stellen, de antwoorden zullen iedereen helpen, dat is zeker! Hoe meer je meedoet, hoe groter de kans dat je vooruitgang boekt. Pas op! deze badges geven geen geschenken, behalve de scout-, verkenner-, genezer- en sjamaan-badges die meetellen voor een Orange Thank You-missie.

Als je mobiele nummer wordt ingegeven in de instellingen van je Tribe-account, verschijnen de badges automatisch in je profiel. Soms is er wat geduld voor nodig, maar we vergeten je niet.

Veel plezier! En verdien OTY-badges om geschenken te ontvangen!

Totem waak over zijn tribe!

Totem

Labels (1)
92 ANTWOORDEN 92
Fie70
Aspirant verkenner

Bedankt voor de uitleg

edithbe
Aspirant verkenner

Dank!

Matty_v
Gewaardeerd verkenner

Dank je voor de info. Wist ik blijkbaar niet 🙂

Ilsedeman
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

Ik heb enkele maanden terug mijn telefoon via de webshop van  Orange besteld, maar heb geen badge ontvangen? Kan ik die als nog claimen?

 

Groeten

Gregory
Wijze
Wijze

Het is wat misleidend @Ilsedeman 

Een Orange Phone is niet gelijk welke telefoon je bij Orange bestelt, het moet er een van het merk Orange zijn Smartphones en gsm's | Orange België

En persoonlijk zou ik geen 20 EUR uitgeven voor een antiek toestel

 

Leden met de meeste pluimen