annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges en rangen

Topic gestart op: 08-03-20 06h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Godts
Veteraan verkenner

Badges en rangen

OPGELOST

Zou het geen intressant iets zijn moest je echt kunnen zien wanneer je stijgt in rang en wat je daar nog voor moet doen dat zou voor vele onder ons toch het gemakkelijker maken 

Ik weet ook ik zit hier niet zo super veel op maar toch ook niet zo weinig maar is al heel lang geleden dat ik nog is in rang ben gestegen 😭

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Godts
Veteraan verkenner

Iedereen vind toch leuk dat je is in rang stijgt 🤷‍♂️

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Godts
Veteraan verkenner

@Cdt24801  na leidinggevende de genezers? Wat houd de genezers in dan? Grts

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Godts  schreef:

@Cdt24801  na leidinggevende de genezers? Wat houd de genezers in dan? Grts


Niks speciaals, het zijn maar namen van rangen. Voor de werking hier op Tribe verandert er niets wanneer je verhoogt in rang. Je doorloopt alle hoofdrangen (scout, verkenner, genezer, sjamaan) telkens met de tussen rangen (aspirant, gewaardeerde, ervaren, veteraan en tenslotte leidende) enkel als waardering voor uw bijdragen en inzet voor Tribe.

Qua functionaliteiten en mogelijkheden zijn alle rangen gelijkwaardig. Met één uitzondering: vanaf Aspirant Genezer kun je zelf een avatar aanmaken en uploaden. Wie dat wil omzeilen kan zijn FB profiel koppelen aan Tribe. Dan wordt uw FB profielfoto als avatar in Tribe gebruikt. En dat werkt voor alle rangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen