Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-05-20 17h04
Antwoorden: 13 antwoorden
Hallo,
Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden.
Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn bestelling.
Reeds meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar word ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder oplossing.
Ik wacht nu dus nog steeds op mijn simkaart, terwijl er al 2 weken 800 EUR van mijn rekening is.
Is dit normaal, en heeft er iemand een oplossing?
Bij ons wel goed aangekomen!
Wanneer had jij je bestelling geplaatst?
Die vraag was dus voor @Ameliedemeyer aangezien zij aangeeft de bestelling wel ontvangen te hebben. Hoe lang heb jij moeten wachten?
@Jan1990 schreef:
Wanneer had jij je bestelling geplaatst?
Aan wie stel je die vraag?
Kleine tip: wanneer je in een post iemand specifiek wil een vraag stellen of een antwoord geven, begin dan met een apestaartje (@ dit dus) in te geven. je krijgt dan een dropdown lijst te zien met de namen van alle Tribers die reeds in deze thread iets gepost hebben. Gewoon aanklikken.
Dubbel voordeel: iedereen weet tegen wie je het hebt en die persoon zelf krijgt daar zelfs een berichtje van zodat hij/zij weet dat er iets voor hem/haar is.