annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling Iphone 11 met abonnement niet geleverd

Topic gestart op: 11-05-20 17h04

Antwoorden: 13 antwoorden

Jan1990
Gewaardeerd verkenner

Bestelling Iphone 11 met abonnement niet geleverd

Hallo,

Ik heb op 30 april 2020 de Iphone 11 met abonnement besteld en betaald via Orange. De levertijd voor de simkaart zou 2 werkdagen bedragen. Nadien, na activatie, zou de iphone opgestuurd worden.

Ik heb op heden nog geen enkel bericht gekregen van Orange, enkel een bevestigingse-mail van mijn bestelling. 

Reeds meermaals naar de klantendienst gebeld, maar daar word ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder oplossing.

Ik wacht nu dus nog steeds op mijn simkaart, terwijl er al 2 weken 800 EUR van mijn rekening is.

Is dit normaal, en heeft er iemand een oplossing?

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Evertv01
Gewaardeerd verkenner

Dat is echt wel lang ,

gezien Het feit dat je nog geen track-n-trace code gekregen hebt lijkt het dat er een leveringsprobleem bij de verdeler is .. dat gebeurd wel vaker bij nieuwe toestellen .

Ms ook een je spam nakijken of daar geen e-mail van de koerierdienst is ingekomen  .

Jan1990
Gewaardeerd verkenner

Geen spam ontvangen. Iemand van de commerciële dienst, die dan toch eens naar mijn dossier wou kijken, kon zien dat de bestelling wel degelijk was binnen gekomen. Maar verder niets meer gehoord. Bij de klantendienst wordt de telefoon zelfs niet meer opgenomen.

Ondertussen ook via Messenger een bericht gestuurd, maar ook daar geen enkele reactie. Als ik de facebook pagina van Orange bekijk, dreig ik alle hoop te verliezen... het staat daar vol van ontevreden klanten die hun bestelling niet ontvangen en al hebben betaald.

patrick2
Wijze
Wijze

@Jan1990  op FB zijn het enkel die mensen die altijd iets te klagen hebben daar kan nooit eens een fatsoenlijke opmerking vanaf of een compliment. Als mensen niet krijgen wat ze willen of als ze niet tevreden zijn gebruiken ze social media als wapen en hun bescherming. Het is bij elke provider hetzelfde en dat zal nooit veranderen zolang er internet is en social media.

De klantendienst zal de telefoon wel aannemen maar als het daar heel erg druk is dan duurt dat lang. Je hebt dan via Messneger gestuurd maar ook die sturen je vraag door naar de juiste betreffende dienst. Op het moment dat daar een uitkomst is of een oplossing zullen ze dat terug koppelen en zullen de mensen op Messenger dat terug koppelen naar jou. 

Je moet geen schrik hebben dat Orange er van door gaat met je geld of andere dingen. Het is gewoon een achterstand die verholpen dient te worden van de tijd dat de shops gesloten waren. Nu de shops terug open mogen zullen ze daar terug iets kopen maar dat neemt niet weg dat de online bestellingen van vorige week en de week ervoor ook nog behandeld dienen te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jan1990 

Ik stel voor dat je uw vraag eens schriftelijk stelt, dus bvb via een messenger bericht naar het webcare team.

Voordeel daarvan is dat je dan een schriftelijk spoor hebt, je hoeft niet aan de lijn te wachten, luisterend naar een enerverend muziekje, en, niet onbelangrijk, men heeft dan bij Orange de tijd om een en ander deftig op te zoeken en eventueel te overleggen met collega's en andere diensten om dan een compleet en correct antwoord te kunnen geven.

Veel succes gewenst !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen